osnovni problem vecine ljudi je da mogu da kupe dobar auto, po mogucstvu za sto manje para, to je ok stav, ali u praksi malo teze izvodljiv. Postoji jedno nepisano pravilo da se ljudi malo teze odlucuju na prodaju VW/Audi -a, dok ne pocne nesto da mu fali, to naravno nije tako u 100% slucajeva, ali u vecini jeste. Npr. pre neki dan sam u gradu video jednu cetvorku karavan 2001. godiste 96kW, TDI, 6-stepeni menjac, digitalna klima, fabricke maglenke, bord,... cena 5499e, BG table, ok, cene jesu pale, ali za takav auto i nase trziste to je ipak mala cena, s obzirom da dobra dvojka kosta oko 3000e (sto je opet bezobrazluk, 20 godina star auto, ali tako je). Sto se instalacija tice, one 99,99% ne postoje, za uredjaje koji nisu ugradjeni na auto, kako sam pricao sa nekim elektricarima recimo Opel ima izvucene instalacije dok VW nema
Savet je u svakom slucaju kupiti auto koji ima i klimu i podizace, a ostale zezancije tipa bord kompjutera, maglenki i daljinske komande i nisu toliko bitne, jer mogu da se odrade za relativno normalne pare.
Apsolutno bi bilo sve ok sa fabrickim instalacijama i podizacima, ali verovatno niko ne bi hteo na otpadu da ti proda samo te instalacije, vec komplet, sto opet nije jeftino, vise se u takvim slucajevima vise isplati ugradnja nekih aftermarket podizaca