Kako su faze prolazile tako se posao otvarao, ko je rado sve kako treba zna o čemu pričam, kad moslis da je ostalo jos 15 dana pretvori se u 15+15. Svaki dan ispliva novi problem ili potraga za novim delom. Sve je oribano , ocisceno, ofarbano, zamenjen svaki dihtung, gumica, biksna ,buksna, lezaj, manzetna, crevo... Kupljeno brdo delova koje je moglo da se nabavi a i koje nije moglo.
Komplet instalacija od ibize kupre prebacena na golfa sve sa tablom osiguraca, sve spakovano, iseceno, zalemljeno... ubaceni i elektro podizaci , satici za pritisak ulja i voltazu, kupe svetlo i gepek svetlo, razvucena instalacija za muziku, ostavljena instalacija za prednje i zadnje svetlo za maglu, prepravljeni svi prekidaci na prekidace od jedinice, i cajger od golfa 1 gti.
Kutija ventilacije rasturena oprana i napravljene nove klapne i stavljen novi hladnjak. Dokupljene sve žabice koje su polomljene. Stavljen azmafon kao zvucna izolacija. Komplet nov auspuh, sve cevi i lonci. Amortizeri i opruge koni stelujuci. Kocnice g60 napred i pozadi, glavni kocioni nov, servo od siroka 16v i 5 kocioni od golfa 3 sve novo , kao i lezajevi prednji i zadnji. Sva creva goriva kao i dve el. pumpe goriva takodje nove. Stakla od gti-a zelena tonirana i nova soferka sa zelenom senkom. Crveni pojasevi od jedinice amerikanca, zadnji pojasevi od siroka, gti rucke. Sedista od gti-a sa originalnim srednjim delovima s tim što sam radio zamenu crnih delova i restauraciju svega sto je popustilo. Opran tepih i sve ostalo od enterijera.
Malo je vremena bilo za sklapanje pa je bilo propusta , ali se sve da ispraviti. Radilo se uglavnom noću i vikendom pošto sam danju morao na posao.
















































