Ima dve vrste poklopca za motor. Razlika je sa desne strane motora, pošto neki imaju onu cev kod EGR ventila, to sam video na koleginom Passatu, kod mene nema...Evo u čemu, tj. kom delu je razlika...


Ovo sa plastikom preko boce za servo ulje i ABS pumpe je momentalno uvršćeno u listu mojih planova, hvala što si tu ideju podelio sa nama.

Zadnja stakla,...glup sistem, ali tako je kako je. Najpre spustiš podizač da ti osigurač koji drži staklo za žabicu naiđe na rupu u limu koja je zatvorena gumenim poklopcem. A osigurač je kao što je Mix objasnio, velika čaura u koju se gura manja čaura. Prvo naprskaš malo WD ili sprej za zupčanike da bi lakše izbio. Zavrneš duži hol-šraf u manju čauru i vučeš napolje, ako neće, odvreš šraf i nekim izbijačem izbiješ na unutra, pa ga posle nadješ u vratima. Tada svejedno moraš da skidaš i lim. Čak i da uspeš da izvučeš manju čauru sa hol-šrafom, teško ćeš uspeti da ti ne ispadne u vrata iza lima bar veća od dve čaure, tako da ti skidanje lima ne gine 90%. Da izbiješ osigurač i nekako, ali da ga vratiš...nekoliko puta na isto toliko kola sam to radio...Passat B5.5, Passat B5, Bora, Golf 4,...kod svih je isti sistem na zadnjim vratima. Namestiš staklo da se pogodi rupa na žabici podizača i rupa na staklu. Uzmeš veću čauru i ubaciš u rupu, ona ide lagano. A manju koju si već zašrafio na duži hol šraf kada si je izvlačio napolje, spolja je namažeš sa tovatnom ili grafitnom mašću i tako na šrafu je guraš u veću čauru. Mnogo lakše će ići. Ako neće lagano čukneš sraf sa malim čekićem, tek da krene.