Autor Tema: Golf Mk3 1.8 monopoint: obrtaji variraju na plinu i gasi se  (Pročitano 2378 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Igoritza

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B3 1.8
Golf Mk3 1.8 monopoint: obrtaji variraju na plinu i gasi se
« poslato: Januar 15, 2014, 08:35:21 posle podne »
Pozdrav svima

Golf Mk3, 1.8 monopoint, trenutno samo na plinu jer ne radi pumpa za benzin, Plin je Lovato, auto bio na dijagnotici pre mesec dana kada sam ga i kupio i sve bilo ispravno.

Sada, CIM prebacim u ler, makar izmedju dve brzine dok drzim kvacilo - ugasi se. cim obrtaji padnu na ler podesavanja on se gasi. Ako eventualno u mestu malo isturiram motor da se ne ugasi odma, on se jedva grca na oko 500 obrtaja gde se primecije i pad struje (valjda posledica malo obrtaja od alternatora) i onda opet padne i ugasi.

eventualno sto je bitno da spomenem je da mi je prekinula grana auspuha pred poslednju onu buksnu, i da moram da zavarim, ali sam ga 3 dana pre toga vozio sasvim normalno u smislu da se nije gasio i jedini razlog sto sam odlagao varenje je to sto ovde u blizini mene nijedan "majstor" nema CO2 a ja ne mogu elektrodama da se spustim dole jer nemam kanal.

Ukoliko ova dva nisu povezana (gasenje i auspuh) moze li neko da mi kaze sta bi mogao biti problem .. ? rasparivac, stelovanje odnosa plina/vazduha, svecice, ler gas .. ? kapiram da je 500 obrtaja malo u leru i da bi trebao 1.8 sa 4 cilindra da radi na minimum 800 obrtaja, pa ako moze mala pomoc ?

Van mreže GanDza92

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 421
  • Age: 32
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2 1.8 monopoint
Odg: Golf Mk3 1.8 monopoint: obrtaji variraju na plinu i gasi se
« Odgovor #1 poslato: Januar 15, 2014, 10:05:19 posle podne »
Druze ja imam taj monopoint karburator na dvojci i desavalo mi se to kad sam ga tek kupio... Prvo idi kod elektricara da ga prikaci na komp i vidi dal je sve ok i posle idi kod plindzije i objasni mu stvar jer verovatno treba da se prestaluje plin (to je bilo kod mene). Jel imas KN filter vazduha ili fabricki?
Moram reci al pristojan bicu, nikad nidje kao u Golficu :D

Van mreže Igoritza

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B3 1.8
Odg: Golf Mk3 1.8 monopoint: obrtaji variraju na plinu i gasi se
« Odgovor #2 poslato: Januar 18, 2014, 08:43:42 pre podne »
Neverovatno kako Plin izaziva vise paranoju oko problema nego zapravo problem.

U isto vreme, bukvalno kao da me neko ozgor' zeza, crkli ili poremetili su mi se postepeno:

brava paljenja (ne ostane u kontaktu i zato ugasi)

Alanser (pravi problem kad pali)

ler gas plina

Dok ti provalis da te zezaju sva tri, covece ... preturis ceo auto uzduz i popreko u potrazi za problemom. Uzeh nov alanser, neka je 7000 din samo da ja znam da je nov, bravicu danas menjam posto ga trenutno vozim na zivoj struiji (otvorim haubu povezem kontakt na plus) i povecao na rasparivacu ler gas, i sad sve radi kao svajcarski sat. bukvalno od nevozljivog stanja do auta koji se ne cuje dok radi.

savet Plindzijama: Ler gas nije isti zimi i leti. meni je ostalo letnje podesavanje lera i zato mi je radio hladan na 1100, vruc na ispod 200 (ugasi), dok je sad ladan na 1200 (sauh) a vruc na 700-800