Ta zica sa sonde koja je prespojena, koja kazes ide direktno na relej (ti kazes grejaca, a silno gresis), jeste tacno je da stoji na releju ali ne releju grejaca, vec na releju, slobodno prevedeno "releju niskog nivoa rashladne tecnosti", proucio sam semu i dosao do zakljucka, i jos sam se setio da sam i ja imao slicnih problema kad sam imao dvojku dizela, nego se nisam setio u prvi mah jer je bilo davno pre oko 3 godine, zaboravi se covek.
Relej grejaca je na poziciji 7. (tako barem sema kaze), dok je sporni relej na poziciji 4. U njegovu ispravnost/neispravnost se mozes uveriti kad skines onaj kratak spoj sa kontakta koji bi trebalo da ide na sondu, ako kazaljka momentalno zabije u crveno, tj. skroz udesno, taj relej je ok, a ako ne, znaci samo pokazuje temperaturu rashladne tecnosti, taj relej ne valja i neophodno ga je zameniti novim.
Sto se tackica tice, 1-2 period zagrevanja motora, 2-3 normalna radna temperatura (oko 85-90C), 3-4 pregrevanje, odnosno crveno.
I na kraju posto nemas sondu na boci, a imas dzek koji bi trebalo da ide na sondu, moj savet ti je da uzmes novu prelivnu bocu koja ima sondu, koja ne predstavlja neki preveliki izdatak, ta fora sa prespajanjem je samo privremeno resenje, jer primera radi posto nemas sondu, recimo u putu ti pukne neko crevo, izgubi se deo tecnosti, ako je sve ok, crvena lampica ti javlja taj nedostatak, i kazaljka ti ide u crveno, gasis motor, menjas crevo, dospes vode i vozis dalje, a ovako dok ti cekas kazaljku da ti javi temperaturu, po pravilo ti si ga vec zagrejao preko dozvoljenog maksimuma, jer nikada ne mozes biti siguran da mozda i taj davac temperature u racvi ne otkaze. Ovako kad imas dve stvari, koje po zakonu verovatnoce nikako ne mogu da zakazu istovremeno