Odavno nisam update-ao garazu.
Neke od stvari ubacenih u auto:
1. ASZ motor
2. gt1749vb turbo
3. FJW long ratio mijenjac
4. Most za 6-brzinski mijenjac
5. Ovjes sa Ibize FR
6. Climatronic ( Fabia nikad nije imala, vjerujem da je jedina ili medju prvim u svijetu ako ih jos ikako i ima )
7. 312mm Audi S3 kocnice prednje
8. Ukinut EGR
9. Nabavljen SeatSport FMIC sa zavarenim rubovima
10. Turbo spojnica silikon crijevo-brza spojka
11. ASV/EGR spojnica silikon crijevo-brza spojka
12. vRS sat sa Engleskinje ( imam i milje i kilometre )
13. Cup holder pored radija u besprijekornom stanju, koji je gotovo nemoguce naci jer je cvrstoce k'o dedin ku*ac
---
Ceka za nabavku i/ili ugradnju:
1. Nosaci za FMIC
2. Metalna i silikonska crijeva za sve to sloziti
3. Remap kako Bog zapovijeda
---
Pa-pa kur*in sine, 1.4 8v MPI 68bhp 120Nm

Dobar dan novi prijatelju, 1.9 8v TDI 131bhp 320Nm

Raskrampavanje auta

Malo toga je ostalo od tvornickog auta, zato sto je prije bio benzinac, sve je bilo potrebno mijenjati od rezervara prema naprijed

Ali je solidno napredovalo, bilo ga je lijepo viditi pod haubom pa makar i visio samo na nosacima

I onda povratak svega kako bi trebalo i biti u tvornickom vRS-u (namjerno ostavljena plastika sa Seatovim znakom, kao pocast palom bratu koji je donirao srce)

Ispocetka bile su prebacene FR-ove 288mm prednje kocnice ali mi bile nekako malesne (a ja seljak dosad vozao jos smjesnije 256mm :D)

Onda sam skontao da mi ne mogu vise felge koje sam imao kao zimske Aluett 16-ske ali su imale uvijene krakove i nisu mogle preko ljesta, pa sam se trampio sa kolegom za njegove celicne sa Golfa 4 ARL

Jos je trebalo sve to legalizirati

I provozati se pod finom novom osvjezavajucom klimom
