Druze,trudi se da komemtarises ono sto znas dobro jer ovo sto si naveo nema veze sa zivotom a ja nisam dokon da bih nekoga poducavao motoristiku.
Motor od 150ks
A4 stock (AEB engine code, 150 hp) injectors (Bosch 0280150447) are 210cc @ 3bar (242.5 cc @ 4 bar).
Motor od 180ks
T stock (AWP engine code, 180 hp) injectors (Bosch 0280156061 ) are 317 cc (30#) @ 3bar, (366 cc @ 4 bar)
Motor od 225ks
TT for 225hp, ( Bosch 280 155 811) are 362 cc @ 3 bar and 380 @ 4 bar.
Nemoj da mrsis druge kodove motora sa ovim,drugi kod motora u istoj konjazi moze biti u drugom autu ili godistu.
Turbina K03 oznacava TIP-vrstu ostatak broja oznacava tip i vrstu turbinskih lopatica koji je za razlicit motor drugaciji,kod nas to zovu novi-stari tip iako nije tako....
Svi motori 1,8T imaju kovane klipove sa drugacijom zapreminom komore u celu klipa a ta komora i komora glave motora oznacavaju stepen kompresije ili KOMPRESIONI OMJER a ne pritisak u cilindru.Sto je veci stepen, motor ima manju turbinu i manji stepen dizanja pritiska pa je i konjaza ogranicena.Motor sa manjim stepenom nosi drugacije lopatice turbnine ili cele druge turbine i trpi veci pritisak punjenja i veci je stepen dizanja konjaze.
Pa molim te da ubuduce prvo proveris dobro informacije pre nego sto pocnes da poklapas nekoga sa druge strane tastature jer neznas sa cim se taj tamo bavi.
Sve ovo sto sam ti napisao mozes da proveris u ovlascenom servisu ako neverujes meni i ovim podatcima........
Dobio si odgovor pa ako ti se isti nesvidja ti probaj da ga nacipujes na 225ks,verovatno ces uspeti.
POZDRAV......

Ovako, ja sam napisao ko sam i sta sam, ne bavim se ovim poljem, ali eto silom prilika razumem po nesto. Daleko od strucnjaka niti se deklarisem tako. Majstora cenim po onome sta napravi, a ne po onome sta kopira sa neta. Za sve ostale imam uvazavanje za ono cime se bave u zivotu. Ti ako si dokon da objasnjavas sta onda trazis na forumu? I to u svakom drugom postu? Ako ti vreme ili ponos ne dozvoljava da predocis SVOJE znanje onda zaobidji. Ne znam da li uocavas kontradiktornost svojih reci i postupaka.
Moja greska je sto sam skoro ja mislim sa Stevom diskutovao o razlici izmedju motora od 180 i 150KS te sam to napisao. Pomesao sam Audijev 180ks i S3 u brzopletosti

Sve ovo stoji sto si napisao, ali ja cim vidim da neko iznosi argumente na engleskom jeziku sve mi deluje da je copy/paste strucnjak u pitanju. Odmah pomislim evo ga jos jedan Kristina990 koji je izmislio gugl.
Sto se tice prepravljanja "loseg" 1.8T motora na 225KS nadam se da cu i to imati prilike da pokazem uz tacnu racunicu koliko to kosta. Ja ne znam nisam to radio niti planiram, meni je dovoljno da sisti po gradu i ide kako ide sad, ali ima drugar koji je to uradio. Od pre par dana clan foruma. Koliko para i kako gazi. Video i probao. Nekome je 100e para, nekome 1500 nije nista. Novac je relativan, koliko para toliko i muzike, uvek bilo, ali bitno je da moze da se pojaca koliko neko ima mogucnosti.