QQ , bas si lupio za vakuum

. . .
Mozes da izvadis onaj za grejanje... Al, sta ces zimus gujo?
Moraju oba da budu u ventilaciji i oni se 'dele' pomocu klapni koje usmeravaju vazduh iz ventilatora (unutarnjeg), znaci kad pomeris na plavo zatvoris odeljak u kome je grejac i saljes vazduh kroz hladnjak (isparivac), naravno kroz postojece tunele

...
Vakuum koji pominjes se odradjuje kad se ceo sistem sklopi, a pre punjenja gasom ( R-12 u tvom slucaju)

Hladnjak za vodu nema razlike, ali kondenzator (hladnjak za klimu) MORA

da bude prvi do maske, znaci ispred hladnjaka za vodu i kao sto rekoh cim upalis klimu mora i ventilator (na hladnjaku pod haubom) da se upali, nezavisno od temperature motora . . .
Prosle godine sam imao problem na drugarovom Pasatu (2003) benzincu. Problem: klima (originalna) veoma slabo je hladila, gas (R-134A) na normali, pritisci OK, posle neznam kakvih kombinacija i mozganja smo ustanovili da su dihtunzi na krajevima klapni (penasta - gumasta masa na ivicama klapni) strulili i vazduh prolaci i kroz grejac.
Elem klima je hladila super sve dok se ne ugreje motor. Problem resen u motornom prostoru pomocu bypass racve i jednog ventila (kugla vodovodni vetil

)

, pa sad kad mu treba grejanje mora da otvori ventil, a za klimu da ga zatvori, mali smor, ali mnogo manji od cupanja i cerupanja pola auta i skidanja ventilacije

. . .
Vec sam pomenuo da MORA da postoji odvodna cev za kondenz iz ventilacije . . .