dve dizne su slinavile,druge dve kao nesto su i radile
sad autic nemenja rad,mirno radi,jos manje torosi,stavljene remontovane dizne

uljna pumpa je zabadala i glavila ,i drukala svo ulje gore,ostavljajuci hidropodizace otvorene,zato je pistala lampica,da nema ulja,kad ide oko 100tke

promenjena ulja pumpa,sad auto mirno radi i na 100-130km/h kao da ide 80km/h
ventili se ne cuju uopste vise, sve je lepo leglo
puno je lakse sad kad je zamenjena letva ,i homokineticki komplet
super salta volan,nema cimanja i bezanja.
posto sam ovim zadnjim zavrsio svu mehaniku na njemu komlet

ostaje mi jos limarija, za to moram jos da skupljam parice
uglavnom ima par stvari :
oba prednja krila da se zamene i ofarbaju
vrata gepeka imanegde gde je malkopustio ,ali bolje spreciti nego leciti
treba srediti deo ispod soferke,lose je predhodni vlasnik napasovao haubu pa je strugala boju
nesto malo oko motornog,sto nije lepo ofarano
sajtne da nebudu crne ,vec zute
zadnji i prednji donji vezni lim,da nebudu sa crnomzastitom vec da budu zuti
da bude 100% kompletan sa lajsnicama, i par detalja koji ce ga uciniti old school