Nemoguca misija je postala moguca, do duše, velike borbe su bile u kojima sam ipak izasao kao pobednik. Zamenjene su zadnje kocione plocice, neplanirano i diskovi i zastitni limovi iza istih. Slike ne mogu da postavim sada, neke jesam zabelezio i okacicu ih kasnije. Osim one gde je sve novo namontirano. Ali i to cu da slikam sutra i videcete.
Dakle, stavim auto na klocnu, skinem tocak, kociona klesta, disk i pocinje duga i teska borba. Šrafovi imbusi 10x25, koje sam kupio nove za vracanje, ima ih po 5 na strani, naprskani odvijač-sprejem, sacekao sam malo i probao, ali nece da krenu, a da sam zategao jos malo, oblajznuli bi. Brenerom nisam mogao da grejem, jer je blizu i lezaj i senzor ABS-a, pa da ih ne ostetim. Da probam sa pistoljem, pa sta bude. Od 10 srafova, samo jedan se odvio bez problema, ostali su oblajznuli, pa sam probao da nakucam malo veci triple-square, kako se inace odvrce oblajznuli imbus, ali nije uspelo, opet je proklizalo.
Posegnem za jedinim proeostalim resenjem, aparatom za zavarivanje, pa da varim duge šrafove, koje sam provukao kroz rupe na glavcini. Sve sam lepo ocistio, da bi zavar bio bolji. I samo zavarivanje vec zagreje sraf, sto svakako znaci. Problem je, sto cete videti na slikama, sto nema mesta da se lepo zavari sraf sa svih strana, vec samo sa dve kako valja i ne može matica, pa da se zavari u centar, jer gedora ne moze da se navuce na istu, ni da kroz rupu na glavcini prodje, niti moze da se odvrne okastim ili brzim kljucem. O vilastom nisam hteo ni da mislim, oblaznulo bi na 1. Po 4 srafa po stani sam odvio tako, vareci druge duge srafove koje sam imao na njih. A po jedan nije hteo tako, pucali su po 2-3 puta. Onda resim da zavarim maticu, ali ne bas u centar da imam mesta da sa bar dve paralene strane uhvatim rocanglama ili papagajkama. Matica za razliku od srafa moze da se zavari u sredini, a ne samo sa strane, ma koliko dobro da se sraf zasilji brusilicom. Matica nije bila zavarena u centru, pa ce cim krene da udari u glavcinu, da se zaglavi, ali to mi je i bilo vazno, samo da krene, pa cu posle lakse. Vilastim ključem nije htela da krene, ali sa rocanglama od 2 cola je popustilo. Posle sam osekao maticu brusilicom i opet navario sraf, pa odvio. Ali tu nije kraj muci, glavcine su jedva izasle, a senzore ABS-a sam nekako izvadio posle prskanja sa odvijač-sprejem, polako sa tankim srafcigerom i okretanjem, levo desno uz izvlacenje. Njihov dzek je ispod tepiha kod zadnje klupe, treba da se podigne sediste, ispod koga nije, proverio sam, znaci morala bi prag-lajsna, pa da se dize tepih. Mogao sam i tako , pa da ih samo izvucem sa glavciom. Sve sam to ocistio od rdje, koliko je moglo, a bilo je puno. Vratio nove, davno pripremljene zastine limove, nove diskove, nove plocice i vratio ABS senzore na mesto. Klip na levim krestima nije hteo lako da se vrati sa alatom za to, pa sam ih skinuo, razradio i vratio na mesto, spakovao plocice, pa ozracio sistem.
Strugar, sa kojim sam se dogovorio da mu donesem diskove da mi ih obradi (imali su 8,5mm debljine, 10mm su novi) nije radio, iako sam dosao u vreme kada smo se dogovorili. Imam i komsiluku jos jednog, ali njemu se nesto nije radilo. I odem u prodavnicu auto delova i kupim nove diskove, Metelli. Iako su ovi moji imali debljinu, cak i kada bi se obradili, imali su riseve i nisam hteo da ih vracam.
Ljudi moji, ako mislite da to ide ovako, grdno se varate...Kada gledate ovaj klip, u sebi za mene mislite verovatno: ,,Šta bre pametuje ova budala?". Ali verujte u svaku rec ovog posta, jer je sve sto sam napisao, radio zaista.
Slike kasnije....