Autor Tema: GOLF 4 TDI by Vedran  (Pročitano 9004 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vedranz

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd, centar
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia A5 1.9 TDI DSG
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 05, 2013, 07:50:11 posle podne »
Moze li neko da mi ovo rastumaci?

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 05, 2013, 08:01:19 posle podne »
Ovo ti je kataloski br dela, na kome se nalazi ova nalepnica i pise od kog je materijala napravljena.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže vedranz

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd, centar
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia A5 1.9 TDI DSG
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 05, 2013, 08:40:26 posle podne »
Hahahha, blam  bonk To je nalepnica sa gore pomenutog tepiha u gepeku, ali ocigledno ne odaje te informacije koje sam ocekivao...

Van mreže daki TDI GTI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 222
  • Age: 37
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +8/-13
  • Pol: Muškarac
  • Nemac kada pravi auto i rat moraju da budu svetski
  • Auto: Golf IV TDI GTI,Golf II 1.6
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 08, 2013, 02:19:02 posle podne »
Gledaj sa desne strane gde ti stiji rezervni tocak tu se nalazi deklaracija auta .:) ne na tepihu sto pokriva rez tocak...

Van mreže vedranz

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd, centar
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia A5 1.9 TDI DSG
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 09, 2013, 12:20:51 posle podne »


Evo ga :D jes Highline, neko reche... sad cu po dekoderu da vidim sta sve ima od opreme...mada kapiram da nema nista sto vec ne znam  biggrin

Van mreže daki TDI GTI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 222
  • Age: 37
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +8/-13
  • Pol: Muškarac
  • Nemac kada pravi auto i rat moraju da budu svetski
  • Auto: Golf IV TDI GTI,Golf II 1.6
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 10, 2013, 06:32:41 posle podne »
Rekoh ti ja :) motor asz oznaku nosi odlican kao motor :)

Van mreže vedranz

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd, centar
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia A5 1.9 TDI DSG
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #26 poslato: Oktobar 11, 2013, 01:47:23 pre podne »
Ja se nadam da je dobar  biggrin Nego, da li je neko imao problem da mu prednja sedista imaju lufta u shini/klizacu??? Primetio sam da vozacevo maaaalo radi napred-nazad kad kocim i ubrzavam, strahovito mi ide na nerve! U pretrazi nema nista o tome... :/ 
A i trap je jadan poceo da popusta, crvene opruge u dogovoru sa rupama ga ubishe, osecam i u volanu blagi luft...
« Poslednja izmena: Oktobar 11, 2013, 02:00:17 pre podne od strane vedranz »

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #27 poslato: Oktobar 11, 2013, 10:06:33 pre podne »
Veruj mi druze da i ja imam taj problem. Kako ga resiti???????
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže krivi_GT

  • VW Početnik
  • Poruke: 136
  • Age: 41
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 1.9 td(i)
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #28 poslato: Oktobar 11, 2013, 11:02:28 pre podne »
super auto zaista, srecno ga vozio. sto se problema sa sjedistima tiče, ja sam to rijesio na starom autu tako sto bih izmedju onog dijela sjedišta koja upada u šinu i same šine ubacio neki mali komad plastike, drveta bilo čega, i sjedište bi se smirilo i ne bi imalo nikakvih vibracija ni pomjeranja u bilo kom stilu vožnje, kako bih tačnije rekao, tim komadicem bih popunio taj luft. jer pretpostavljam da kad bi pokušao da  fizički rukom drmneš sjedište ono bi i tad imalo lufta, ne vjerujem da ti se to samo u vožnji dešava.
e sad, ovo moje je privremeno i malo divlje rješenje iali je meni koristilo jer mi je sjedište uvijek bilo u istom polozaju, odnosno nisam ga šetao ni naprijed ni nazad osim kad bih usisavao auto   biggrin

Van mreže vedranz

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd, centar
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia A5 1.9 TDI DSG
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #29 poslato: Oktobar 11, 2013, 12:10:51 posle podne »
u pravu si, i kad ga drmnem rukom radi. To tvoje resenje jeste ok, al bih ja voleo da to sredim kako valja. Dok ga ne demontiram n3cu znati sta je po sredi....

Van mreže vedranz

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd, centar
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia A5 1.9 TDI DSG
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #30 poslato: Oktobar 16, 2013, 04:14:40 posle podne »
Sediste se popravilo samo od sebe  biggrin znaci do daljnjeg ne diram nista. Nego....moram nesto da uradim po pitanju udobnosti auto, pretvrd je, u rupu kad udarim to tako tresne i "boli", kao u fijakeru da se vozim  wacko Trenutno imam crvene opruge, sta da uradim da dobijem na udobnosti, a da mi auto ostane relativno spusten i dalje? Da li mozda da menjam ove crvene za neke plave?
« Poslednja izmena: Oktobar 16, 2013, 04:16:58 posle podne od strane vedranz »

Van mreže daki TDI GTI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 222
  • Age: 37
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +8/-13
  • Pol: Muškarac
  • Nemac kada pravi auto i rat moraju da budu svetski
  • Auto: Golf IV TDI GTI,Golf II 1.6
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #31 poslato: Oktobar 16, 2013, 04:42:44 posle podne »
Tesko druze da ces to uspeti...Golf po sebi je tvrd za razliku od nekih drugih auta...Bolje ti je uzivaj u njemu i nista ne diraj,jer neces da uspes da napravis nista.Jedino da vratis fabricke opruge:)

Van mreže vedranz

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd, centar
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia A5 1.9 TDI DSG
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #32 poslato: Oktobar 16, 2013, 11:07:39 posle podne »
Znam da je tvrd ali ovo je bezobrazno. Nzm, bas nisam pametan al znam da nesto moram da preduzmem.

Van mreže Zare91

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 651
  • Age: 34
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +30/-53
  • Pol: Muškarac
  • 200 na sat. . . (sad ide preko 200) ^^
  • Auto: MK1 Cabrio
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #33 poslato: Oktobar 17, 2013, 03:27:35 pre podne »
samo standardne opruge pokrati :) ja sam to kod sebe uradio, jeste da vozim mk1 ali stavljao sam zute oprege katastrofa zube izbija proletim kroz krivine auto kao pegla znaci nema da se izduzi zaprede ili zaljulja iz sedista sam izleteo navalio me na vrata , e tad sam se razocarao koliko je tvrd, onda sam uzeo standardne opruge i pokratio ih kako mi odgovaralo :)  tj na zeljenu visinu :)  skratio opruge auto je za nijansu tvrdji nego sto je bio znaci podnosljivo je jos malo pa ne premitljivo da je tvrdji,  :)   imam udobnost, ali i zbog profila gume gubi udobnost sa 14' felne 65 profil brate majka da se vozi, sa 15' 50 profil vec se dosta oseca razlika

prva potpis druga i u oblaku si dima. . .

Van mreže moskwa

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 681
  • Age: 35
  • Lokacija: Bijelo polje - CG
  • Karma: +14/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK4
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #34 poslato: Oktobar 17, 2013, 10:50:40 pre podne »
golf je super..nista ne bih dirao :)
Sto vozis jednom rukom? Prebrzo ulazis u krivine!! Ne pretici kad ovaj ispred tebe vozi 80! Dje zuris, hoce li te spasit' to sto cemo 10 min prije stic'? Previse se opustas i nije to to, neviras me! E sto te nece uhaviti' radar opet pa da mi kukas!" ♥ :) https://www.youtube.com/user/vr6DOTme

Van mreže vedranz

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd, centar
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia A5 1.9 TDI DSG
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #35 poslato: Oktobar 29, 2013, 04:26:05 posle podne »
Bio sam ja u pravu sto sam brinuo oko crnog dima :) Zveknula mi je turbina, tj. prozvidala. Nije to uzrok, ali riba smrdi od glave :) Jedan uzrok je sto ju je vec neko otvarao i neku plocicu na osovini je okrenuo kontra pa je rotor malo jeo kuciste ili sta vec, nisam bas najbolje skontao, uglavnom neobican kvar je bio. A drugi uzrok je taj sto je chipom pritisak turbine podignut na cak 1.9 bara pri punom gasu! Fabricki je 1.35, a neki maksimum za taj tip turbine je oko 1.6 tako da se umesto na 120.000, vrtela na nekih 160.000. Elem, da ne bih opet sve zivo sje*o, tokom remonta turbine je stavljen za nijansu veci rotor kako bi se rasteretila i stavljena je nova mapa u NovaSpeed-u (napominjem da je prethodna bila nepoznata). Sad je pritisak turbine nekih 1.65, auto ima oko 160-165ks i oko 370Nm. Ide za nijansu losije, ali je svakako zdravije i po motor i po turbinu. Videcemo sta ce biti  driving

A kad vec pisem, mozda nekome zatreba... remont turbine je uradjen kod Slobe u Vojvodjanskoj, cena je bila 250e + 6000 din montaza i demontaza u servisu M3-Obradovic, posto Sloba to ne radi. NovaSpeed chip je 150e.

Preporuka i za Slobu i za M3 i za NovaSpeed, svako je svoj deo posla odradio odlicno i ja sam zadovoljan.
Jedino nisam zadovoljan sto sam morao da puknem 450e za 2 dana + slucajno probio branik na neku kamenchinu, al tesim se da ljubav nema cenu  lollol
« Poslednja izmena: Oktobar 29, 2013, 04:32:23 posle podne od strane vedranz »

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 35
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #36 poslato: Oktobar 29, 2013, 06:36:34 posle podne »
Ako ce ti biti lakse ja sam to pukao za dan kada sam mijenjao plivajuci zamajac hahah :D Jbg mora se ulagati u auta, ali zato te dugo i sluzi posle ;)

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #37 poslato: Oktobar 29, 2013, 06:50:43 posle podne »
A jel ovi u Novaspid-u imaju valjke, dinotest?
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže Zare91

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 651
  • Age: 34
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +30/-53
  • Pol: Muškarac
  • 200 na sat. . . (sad ide preko 200) ^^
  • Auto: MK1 Cabrio
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #38 poslato: Oktobar 29, 2013, 10:48:25 posle podne »
A drugi uzrok je taj sto je chipom pritisak turbine podignut na cak 1.9 bara pri punom gasu! Fabricki je 1.35, a neki maksimum za taj tip turbine je oko 1.6 tako da se umesto na 120.000, vrtela na nekih 160.000. Elem, da ne bih opet sve zivo sje*o, tokom remonta turbine je stavljen za nijansu veci rotor kako bi se rasteretila i stavljena je nova mapa u NovaSpeed-u (napominjem da je prethodna bila nepoznata). Sad je pritisak turbine nekih 1.65, auto ima oko 160-165ks i oko 370Nm. Ide za nijansu losije, ali je svakako zdravije i po motor i po turbinu.

brate nisi trebao da diras pritisak turbine i mapu tacnije ja je ne bi dirao, ne teras ga konstantno u pun gas, a vidis da ti je auto iso kao raketa, a mapu je verovatno radio neko ko je znao kako da izvuce maksimum iz tog motora , meni bi bilo zao sjebati mapu koja je jedinstvena, :)  ali dobro, super da si to sve sredio , lepo si proso sa cenom remonta, uglavnom je oko 350 e , po meni su uzicani najbolji tacnije "TURBO" servis uzice
prva potpis druga i u oblaku si dima. . .

Van mreže vedranz

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd, centar
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia A5 1.9 TDI DSG
Odg: GOLF 4 TDI by Vedran
« Odgovor #39 poslato: Oktobar 30, 2013, 02:48:08 posle podne »
Elem, juce sam imao malo vise vremena pa sam isao da se vozim i zapravo uopste ne ide losije, mozda cak i bolje, samo je snaga rasporedjena drugacije. Ranije sam imao najvise snage u nizim obrtajima, otimao mi se volan u drugoj, pomalo i u trecoj kad dam pun gas iz mesta, a sad je tu losiji ali puuuno bolji u srednjim,nekako se mnogo lakse zalece auto. Mislim da je sad idealno.

@ archi Nije mi ni malo lakse :D hahaha, zezam se, jbg,slazem se sa tobom ;)

@Zare91 Meni pre deluje kao da je radio neko ko je nasao mapu na netu i nabavio kabl pa se igrao malo. Ili ga je boleo k... za to koliko ce turbina i motor da traju, mada mi je to malo verovatno. Pre ce biti da se neko igrao jer da je znao sta radi ogranicio bi pritisak jer je ovo ipak fabricki turbo, ovo je previse po svim kriterijumima. Pritom, samo je dao vazduh,a ne i gorivo za taj pritisak. Hocu reci da veliki pritisak uopste nije garancija da ce auto da ide u skladu sa istim, ima tu jos dosta faktora, to sam sada naucio. A za Uzice....sta znam...znam da su bili najbolji, ali u poslednje vreme vidim da ima i nezadovoljnih isto koliko i zadovoljnih, dosta njih se zalilo da im nisu odradili posao kako valja, a reklamaciju nece da uvaze, pa sam odlucio da ih zaobidjem. Slobu svi hvale pa po logici "kud svi turci tu i mali mujica"..... :)

@Strbac Zavrseno je sve za dino 4x4, spreman je za upotrebu, ceka se samo EDB za prikljucenje na banderu. Naravno da ce ici na dino cim bude gotov. Te likove znam sa BMW foruma i znam neke koji su isli kod njih, tako da nemam razloga da sumnjam u celu stvar. No videcemo kad bude dino proradio, slazem se da ipak treba to potkrepiti dokazima.
« Poslednja izmena: Oktobar 30, 2013, 02:55:45 posle podne od strane vedranz »