Pazi ovako je bilo vlasnik pre mene je sipao luk oil-ovo ulje, neko moglo da se opere toplom vodom redje od piva.......potom...... ja sam to ulje zamenio kad sam radio veliki servis i uzeo Castrol magnetec 15-40 i sipao neki aditiv americki posto je ulje izgledalo lose a sumnjam i da je bilo orig. jer kad sam odvrnuo cep od kante nije bila nikakva zastitna folija a zamenio sam i hidropodizace zbog kojih sam najvise sipao aditiv.......posle 5000km zamenio sam Castrol za Liqui Moly turbo diesel 15-40 i motor je radio mnogo tise a i sama kanta od ulja je bila zapecacena kao mlada pre prve bracne noci

e problem se javio kad sam auto cepao na auto putu oko 140+ znaci za 120km mi je potrosio od 800g-1L - i tu sam pomislio evo generalne

posle jos 500km opet ga rebnem 140km/h i ne potrosi nista...

...majstor mi je rekao da je moguce da su karike bile zaprljane od loseg ulja i da sam sa dobrim uljem to sredio, za sada je sve ok imao sam jos nekoliko ovakvih voznji i ulje miruje videcu dokle ce....jbg velika je to brzina za 1.6d motor star 20g i ko zna koliko predjenih km... samo pazi sa aditivima znam ljude koji su sjebali motor jer nisu stavili odgovarajuci ....
