Evo kako ja radim.
U zavisnosti od stanja farova zavisi i sa kojom smirglom pocinjem.
Kada su farovi u jako losem stanju pocinjem sa 400 na suvo,kada je ocuvan fabricki zastitni sloj ali ipak na njemu ima tragova loseg odrzavanja tj pranja pocinjem sa 1000 ili finijom i vodim racuna da nigde neprobijem tj skroz skinem taj sloj,ako se to desi onda mora da se skine sa cele povrsine fara posto se vidi prelaz na mestu gde ima i gde nema zastitnog sloja.
Vrlo vazna stvar je pravilno ispostovati redosled smirgli a ne preskakati odredjene granulacije.
Npr 400,600,800,1000,1200,1500,2000,2500.3000 i ja za kraj koristim i 4000.
Pocetno stanje
upload foto
images
photo sharing websites
upload pic
online photo storageposle smirgle 400
online photo sharingposle zavrsne smirgle
images
photo uploaderupotrebljene smirgle
image uploadzavrseni
image hosting sites
photo storageOd pasti su upotrebljene 3M fast cut,3M superfina,i na kraju sinteticki vosak kao zastita.
U boljim Beogradskim farbarama ove paste mogu da se kupe i na grame pa onda ova cela akcija i nje tako skupa a kaao zastita moze da posluzi bilo koji low-cost vosak uz redovno nanosenje na farove-svako drugo pranje.
Vrlo vazna stvar je i da se smirgla samo vodoravnim ili horizontalnim pokretima i naravno zastititi okolinu fara da se izbegne nezeljeno ostecenje okolne boje tokom smirglanja.
A za rucno poliranje vrlo dobro mogu da posluze i Farecla paste i to g6,g3 pa g10.