Moram detaljno da opisem sta se desava, elem auto se veoma malo vozi prelazi mesecno oko 400 km max, najduza relacija u jednom cugu 15 km, sve ostalo 2- 5 km dnevno ako ne i manje , ujutro ,sad zimi , napolji stoji grejace drzim max 10 sek , pali na pola kljuca , kad je iole malo zagrejan grejaci mi ne trebaju pali ko benzinac , sto se tice snage to jest kako vuce ide ko nevreme, turbina servisirana nije prosla vise od 500 km,prilikom prvog paljenja sacekam 2-3 min onda kad dam naglo gas pojavljuje se plavicast dim i oseca se miris sagorelog ulja ali nema ulja na auspuhu, na leru dim se skoro i ne vidi ,e sad kad ga malo nagazim 120-140 jedno minut dva i kad stanem i onda naglo dam gas nema plavicastog ili ti belog dima , vodu ne gubi , na iberu nema dima niti na meracu ulja ,ulje koje je u njemu je kastrol 15/ 40 a potrosio mi 1 l na 500 km,sta moze da mu fali , dali je glava gumice vodjice ventili mislim na sve te drangulije oko glave , ili je problem sa karikama, jos da napomenem da mi je motor suv znaci nigde ne kaplje ulje sto se toga tice sve je ok, mozda je i fals ulje kupljeno nisam siguran jest da sam ga ja kupovao ali ..... ko ce znati sta je u bocama,istoriju motora ne znam kupio sam ga i presaosa njime tolko koliko sam napisao , jos da napomenem kad sam ga ubacivao glava nije bila stegnuta malte ne samo sto ne ispadne , prilikom prvog verglanja delovalo je kao da nema kompresije ali je upalio i onda sam prvalio da izmedju glve i bloka izbacuje vazduh ili dim , kad sam pritegao glavu sve je bilo ok i od tad ga vozi moja snajka , bez ikakvih problema semm sto me intrigira ta potrosnja ulja,