Pozdrav maso!
Pridružio sam se forumu da bi se više informisao o čipovanju i da podelim moja iskustva u vezi čipovanja, pa možda moj post nekome posluži ko korisna informacija.
Vlasnik sam Audi A4 B6 auta, godište 2003 1.9 TDI sa 130 fabričkih konja. Za čipovanje su me ubeđivali već neko vreme, i na početku sam bio "šta će mi?".
Trenutno živim u Sloveniji, napolju sam već godinu ipo dana i kada dolazim za Srbiju uvek čačkam nešto na autu jer mi burazer radi u VW Audi servisu.
U aprili kad sam bio dole, na brzinski sam pristao da se odradi čip na autu, ali na moju nesreću u isto vreme sam menjao i dva bočna nosača motora.
Na preporuku da su nosači motora od B5.5 pasata i B6 audija isti, stavio sam standardne nosače, gde levi nosač nema džeksnu na sebi.
Odmah po intervenciji sam išao nazad za Sloveniju i sve više i više sam primećivao da imam opasne vibracije u leru i na određenim obrtanija.
Moglo je biti samo do mape ili do nosača motora jelte. Levi nosač sam ubrzo zamenio sa "originalnim" delom koji na sebi ima džeksnu i stvari
su se znatno poboljšale. Inače me i dalje zanima da li je džeksna na nosaču motora samo kao senzor da li je nosač muerte ili ne ili je to zbog adaptivnog
nosača koji menja čvrstoću prema obrtanija (negde sam pročitao).
Moj naredni dolazak za Srbiju, pre nekoliko dana, odlučio sam da mi se mapa proveri, jer sam čip radio u Temerinu, bez merenja na valjku.
Pošto mi je Novi Sad blizu, prema preporuci sam kontaktirao SCT preko fejsa da bi zakazao sebi dolazak, kako bi popirčao sa nekim
ko se više razume, da se pogleda mapa, da se izmeri auto na valjku itd.
Tu su mi krenule još neke neprijatne scene gde su prouke sa SCT-om krenule u pravcu:
SCT: Ja ne mogu da napravim mapu koja pravi jače ili slabije vibracije. Pričamo o 15 godina starom vozilu za koga se delovi sad više ne proizvode, sve je to mala privreda. Tako da vibracije tražite u mehaničkim problemima.
JA: Mislio sam barem da se proveri mapa kod vas ali nema veze, pogledaću drugde. Poz
SCT: Nemamo previše slobodnog vremena za gubljenje, Proverite svakako gde mislite da ima smisla proveravati ali iskreno mislim da u pogrešnom smeru idete. Provera mape kod nas bi vas previše koštala.
U istom trenu sam odustao od čoveka i rešenje sam potražio u Nova Speedu gde rade ljudi sa kojima imam zajedničke drugare.
Odradio sam mernje kod njih, pogledali su mi mapu, saznao sam u Temerinu dobio takozvanu "lopata mapu" za 100e sa jednakomernim bustom preko cele mape.
Stvari sa SCT-om eskalirale, onako baš, čovek mi u jednom trenutku preko poruka napisao: Ma jedi govna majučino naduvena
Čovek je išao do te mere da je gledao po mom fejsbuk profilu, gledao krivu sa valjka i napljuvao Nova Speed.
Imam tri razloga zašto postujem ovo ovde ovako opširno, a to su:
1. Da mi neka third-party osoba kaže da li je kriva OK
2. Da podelim iskustvo da se ne treba seljačiti sa čipovanjem i predlažem da se posao odradi kod ljudi koji imaju opremu i znanjenje
3. Da podelim iskustvo: Šta meni čipovanje znači u životu
4. Nada da će dotični gospodin iz SCT-a promeniti pristup mušterijama
Dakle kriva izgleda ovako:

Ako se brojevi teško vide, evo da i napišem:
Prva mapa: 157 konja 359nm
Nova Speed: 161 konja 405nm
Prema komentarima čoveka iz SCTa, dijagram sa merenja je "sramota".
Već nakon prvog čipa sam osetio da je auto živahniji, ali samo nakon invervencije kod Nova Speeda sam osetio da je to to.
Imam manje vibracija i "naprezanja" motora kada stisnem gas, jednostavno se sve dešava podmazanije. Nakon prve mape
samo isto prometio da mi se potrošnja pogoršala, iako ja auto vozim kulturno.
Na auto putu nikad ne vozim brže od 130-140Km/h i čip koristim čisto kao prednost pri preticanju... dobro, ponekad koristim
čip da naduvam nekog lokalnog klinca u BMW-u. :D
Uglavnom, to je to, znam da je dugačak tekst, ali čisto da bi se izbegli neki nesporazumi, hteo sam da budem detaljan.
Ovo u vezi SCTa, ako nekog zanima cela priča i screenshotovi, rado ću ih podeliti. Totalno mi je bezveze što me je čovek odbio...
Nije odbio da mi radi auto, nego je odbio da dođem do njega.... i posle po fejsu pljuje po konkurenciji, eto.