Ja sam negde na pocetku ove teme objasnio sa strucne strane sta je zapravo cip tjuning,sve sto sam ja napisao o tome u par postova covek je lepo objasnio na linku iznad.Negde u sredini snimka covek lepo kaze da na atmosferskim motorima remapom se NE DOBIJA NISTA ILI O ukoliko nije poboljsavana mehanika motora, i da se to nije promenilo od devedesetih godina.
Sto se tice turbo motora i to je covek lepo objasnio,kao na primeru BMW-a M koji je na snimku , i sigurno ima preko 400 fabrickih ks,dobija se uz trkacko gorivo izmedju 30 i 40ks sa remapom,samo sa trkackim gorivom 20 do 25ks.
Naravucenije, na motor od 150ks remapom se moze ocekivati veoma malo bez ozbiljnije dorade mehanike,jedino se moze ocekivati drugacija raspodela krive obrtnog momenta,na zalost vecina misli da mu auto ide mnogo bolje,zapravo ide isto samo mu je drugacije rasporedjena snaga i obrtni moment.
Urbane su legende da auto manje trosi,motori sagorevaju gorivo da bi proizveli snagu,za vise ks i nm sagoreva se veca kolicina vazduha i goriva u istom motoru.
Toliko je vremena proslo a jos se niko nije javio od cip tjunera da me demantuje argumentima.Ovo sam pisao prostim jezikom da me svi razumeju,vrlo rado cu izneti masinske argumente ako neko zeli i ako ih razume.

Ko hoce da shvati shvatice
