Autor Tema: sta je ustvari problem kod turbine  (Pročitano 7119 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ZARKOTEKICA

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2302
  • Age: 45
  • Lokacija: NIŠ
  • Karma: +54/-104
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5.5
sta je ustvari problem kod turbine
« poslato: Oktobar 31, 2012, 10:11:15 pre podne »
ovaj lik je uradio remont turbine
How to Rebuild a Turbo - Part 2 of 2
dali je problem kod turbine ovaj luft pa trosi i curi ulje. pitanje je samo za strucnjake
Death of a turbo

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 31, 2012, 11:25:17 pre podne »
Taj luft ima svaka turbina kad nema ulja u njoj (ne bas ovoliki) i kad ima luft , trosi ulje ko blesav. Ovaj turbo na snimku je bas otisao u q.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 31, 2012, 11:50:20 pre podne »
Ovaj remont kao gore na videu može da uradi svaki pismen mehaničar sa onakvim kit-om za reparaciju,
ALI VEOMA BITNA STVAR je da je potrebno balansirati turbo  na mašini koju imaju samo turbo servisi.  coilleo2tj

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 31, 2012, 12:34:07 posle podne »
Kvar na turbini je kvar na turbini.Potreban je stručnjak da se kvar takve težine reši.Stručnjake možete pronaći u turbo servisima,kod nas u Užicu,tako sam čuo.Rad stručnjaka se naplaćuje zato što stručnjak poseduje određeno znanje kojim može rešiti postojeći problem sa turbinom.
Nije to lajsna na vratima da može svako da je ofarba i napravi DIY klip. boodala boodala boodala
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 31, 2012, 12:39:27 posle podne »
A još trebaš da imaš i savremenu skupu opremu a to kod nas jedino Užice ima a i realno tamo su ubedljivo najbolji, svako ko im slao turbinu preko AKS-a i ostalih niko se nije žalio na remont već su i više nego zadovoljni. Mislim da nije puno dati 200-250 evra za remont i ja bih voleo da imam turbinu umesto g-ladera a nadam se uskoro biggrin

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 31, 2012, 12:41:09 posle podne »
Slažem se da posao treba prepustiti onome ko to radi profi.

Ali turbina je jednostavna i čista mehanika i ne treba praviti famu i bauk od nje kao da je svemirska tehnologija.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 31, 2012, 01:21:42 posle podne »
Pa i nije ali opet trebaš da imaš opremu za to a po meni to može skoro svako ko se imalo razume u automobile da popravi samo jedino altat i opremu da ima. Jel si se raspitao koliko košta oprema za remont turbine? Ja sam nešto tražio i nisam našao.

Van mreže saleee

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 533
  • Age: 36
  • Lokacija: Prijedor BiH
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 1.8PG 8v turbo
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 31, 2012, 03:15:54 posle podne »
Nema tu neke opreme sve sto ti je potrebno su bronzane piksne i dobar stroj da balansira osovinu..

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 31, 2012, 06:47:21 posle podne »
Moj drugar je kod mene u garazi lepo otvorio turbinu,izbacio biksnu , stavio drugu,jos nesto zamenio i spakovao i evo radi vec 2 godine-reno 5 GT turbo. Sreca .

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 31, 2012, 07:39:05 posle podne »
Mislim da nije puno dati 200-250 evra za remont

zadnju turbinu od golfa 4 pd AXR 100ks naplatili su mi 42 000din. tako da od ful remonta za 250 eu nema nista

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #10 poslato: Novembar 01, 2012, 12:30:38 pre podne »
@ Pile drugar ti je imao sreće da je ubo u neki pogodan balans pri sklapanju inace bez mašine-stola nije to to.

Još nešto, biksna mora da bude kvalitetna, mora da ima lufta u toleranciji, turbo faktički leti na filmu ulja.
E tu je bitno znati kakav je materijal od kojeg se pravi i kako se ponaša (skuplja-širi) na određenim temperaturama.

@Gedora Veliki sistemi i imena kao turbo servis moraju da imaju i veću cenu logično.

Van mreže Cobrica

  • VW Početnik
  • Poruke: 143
  • Age: 42
  • Lokacija: Dorćol
  • Karma: +6/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #11 poslato: Novembar 01, 2012, 08:49:23 pre podne »
Ne radi samo Turbo servis u Užicu, ima još dobrih majstora u Bg-u koji rade sisteme turba (ne znam za ostale gradove). Na osnovu mog iskustva ovi iz Užica su samo poznatiji od drugih i meni iskreno nisu završili posao kako treba...

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #12 poslato: Novembar 01, 2012, 05:45:37 posle podne »
Ma da Kosta,sreca.Posao je ubaciti lezaj umesto biksne,kao velike turbine sto imaju fabricki .

TTS

  • Gost
Odg: sta je ustvari problem kod turbine
« Odgovor #13 poslato: Novembar 01, 2012, 08:29:31 posle podne »
 
Ma da Kosta,sreca.Posao je ubaciti lezaj umesto biksne,kao velike turbine sto imaju fabricki .
Samo gdje naći tako mali izdržljivi ležaj? Bolje staviti veliku turbinu tapsac,koja to već ima!