Ih,...To je tek carski.

zeznuto je kad nemas kanal, a trebas recimo da skines sus-pleh. Najprostija stvar, pa dizi auto dizalicom, zavlaci se i ostalo...
Pravila u tome su da se auto nikad ne ostavlja na dizalici kada se nesto radi, posebno, ako nije krokodilka. Bilo koja fabricka je nestabilna. Zato kada ti se desi na putu gumni defekt, uvek gumu koju skines poturis pod kola za slucaj da skliznu sa dizalice. Rucna se obavezno povuce. Bez obrira da li ga dizes fabrickom dizalicom koju si dobio uz auto ili krokodilkom.
Nedao bog da ti padne na nogu ili tako nesto...
Recimo da menjas rame ili kuglu, primera radi. Dizalica sluzi samo da podignes auto i skines tocak. Onda poturis neki panj tamo iza tocka, gde se onace potura nosac od stubne dizalice kakvu imaju automehanicari. I da stoji na panju dok radis. Tako je dosta stabilniji nego na dizalici. Nece skliznuti sigurno. Sa dizalice ce pasti kao niosta prvi prvom jacem cimanju cak i ako si povukao rucnu pre nego sto si ga digao. Mozda je ovo vama drugari glupo i bezvezno, ali ja sam za varijantu da je bezbednost uvek na prvom mestu.
Nego drugar da ti ne gusim temu. Mozemo otvoriti temu o alatima ili tako nesto. Primetio sam da je nema. Pa da tamo pricamo o tome. Ja inace volim alat. A ako nas ima jos takvih, eto jos jedne teme ra razgovor, za kola veoma usko vezane.
