Autor Tema: Mk2 kvar - tipujem na karburator  (Pročitano 2042 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Mk2 kvar - tipujem na karburator
« poslato: Januar 19, 2009, 11:33:15 posle podne »
Imam 1.6i na plin, i redovno ga koristim, sve po uputstvima sa zagrevanjem motora na benzin, pa sve po redu. Pre 4 dana je poceo da stuca malo po malo, vozio sam ga na plin. Kad sam odjednom dao gascinu, zacule su se eksplozije ispod haube, da male eksplozije. Kad oduzmem gas, i ponovo ga dodam normalno ekplozije prestanu i vati se na stucanje. Ja ga prebacim na benzin - idalje stuca, dam gascinu odjednom, a on se ugasi i sve tako - da poludim... Pre 2 meseca sam menjao karburator, i verovatno ga nisu nastelovali, posto pretpostavljam da je karburator. Druga stvar, trebam pakne da menjam. Treca stvar - creva mi pustaju antifriz na par spojeva, a i plastika kod motora pusta antifriz. Ziv cu se pojesti, sve me snaslo za nedelju dana. Sta vi mislite, jel ono prvo karburator? I da, ujutru kad ga palim, hladnog, na benzin, isprve se OBAVEZNO UVEK ugasi bilo da dam gas, bilo da ne dam, za nekih 3-4sekunde, a drugi put kad ga upalim, sve je redovno i normalno radi...
I Tito je zeleo golfa

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Mk2 kvar - tipujem na karburator
« Odgovor #1 poslato: Januar 22, 2009, 06:05:57 posle podne »
Paknovi su potrosni materijal, ako treba menjaj nevidim sta je tu problem.

Sto se tice curenja antifriza izmenjaj selne i creva ako treba i cantru ako kazes da je napukla jer nedostatak rashladne tecnosti moze da prouzrokuje mnogo vece kvarove.

A sto se tice paljenja probaj uvece da radi pola minuta i ugasih na benzinu pa vidi kako se onda ponasa ujutru.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Mk2 kvar - tipujem na karburator
« Odgovor #2 poslato: Januar 22, 2009, 06:23:20 posle podne »
eksplozije ili detonacije dok vozis na plin znace da imas ozbiljan problem sa strujom,znaci moras da proveris kablove svecice raz.kapu i ruku.problemi sa stucanjem---napisao si da vozis 1.6i a imas karburator---sedi jedan bicedobro.menjao si karburator tako da sad moras da napises koji si karburator stavio i kako su ti sad podesena vakuum creva.kad to resimo dakle kad javis koji sad karb imas onda cu malo da ti pomognem-i napisi da li ti plin ima poseban vakum ili preko postojeceg vakuma ide.to za prvo paljenje pa se ugasi dao gas ili ne nemora da te brine,mislim da je do automatskog sauha koji je sad drugaciji u odnosu na prethodni--to ti se desava samo kad je hladno ili i po malo lepsem vremenu?
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Mk2 kvar - tipujem na karburator
« Odgovor #3 poslato: Januar 22, 2009, 06:36:10 posle podne »
Evo ovako stvari stoje (mnogo bolje nego kad sam postavio temu). Sve je bilo do razvodne kape, bila je katasrofa. Zamenjeno je sve sto je trebalo ukljucujuci i tu plastiku pa sad voda tj. antifriz ne curi. Pakne su promenute, cak mi je i crevo kod zadnjeg desnog tocka puklo dan posle izlaska od majstora, pa mi je gubio pritisak u kocenju i propadala mi je papucica, pa je i to zamenjeno.
Ok imam jedan  boodala  :rolleyes: zaljubio sam se  wub  bonk Al daj da naucim... Sta gresim kad kazem da u 1.6i motoru imam karburator?
Sad mi je problem (to mi se nije desavalo) sto ostane u saugu stalno (vrlo retko se vrati u normalni ler i to samo dok stojim duze od 10 sekundi, al cim krenem on opet jovo nanovo pa podigne gas na saug iako je vec odavno dostigao radnu temperaturu), pa me jedi opasno, a da  karburator servisu ostavim 4000din za taj problem necu.
Kosta, mozda nisam rekao, al uvek ga tako gasim na benzinu da bih ujutru vec imao u cevima benzina, i uvek se izprve ugasi, pa tek iz druge upali.
Ljudi meni sve lici da je karburator
I Tito je zeleo golfa

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Mk2 kvar - tipujem na karburator
« Odgovor #4 poslato: Januar 22, 2009, 07:14:56 posle podne »
Ne mora da znaci da je karb,
moze da ti bude pumpa za gorivo, pa vraca gorivo nazad u rezervoar, a on ti upali na par sekundi taman koliko ima  kod dizne, i onda se ugazi, a za to vreme gorivo ti stigne gde stigne i kada kresnes drugi put sve radi. Proveri pumpu. ;)
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Mk2 kvar - tipujem na karburator
« Odgovor #5 poslato: Januar 23, 2009, 03:44:18 posle podne »
Evo ovako stvari stoje (mnogo bolje nego kad sam postavio temu). Sve je bilo do razvodne kape, bila je katasrofa. Zamenjeno je sve sto je trebalo ukljucujuci i tu plastiku pa sad voda tj. antifriz ne curi. Pakne su promenute, cak mi je i crevo kod zadnjeg desnog tocka puklo dan posle izlaska od majstora, pa mi je gubio pritisak u kocenju i propadala mi je papucica, pa je i to zamenjeno.
Ok imam jedan  boodala  :rolleyes: zaljubio sam se  wub  bonk Al daj da naucim... Sta gresim kad kazem da u 1.6i motoru imam karburator?
Sad mi je problem (to mi se nije desavalo) sto ostane u saugu stalno (vrlo retko se vrati u normalni ler i to samo dok stojim duze od 10 sekundi, al cim krenem on opet jovo nanovo pa podigne gas na saug iako je vec odavno dostigao radnu temperaturu), pa me jedi opasno, a da  karburator servisu ostavim 4000din za taj problem necu.
Kosta, mozda nisam rekao, al uvek ga tako gasim na benzinu da bih ujutru vec imao u cevima benzina, i uvek se izprve ugasi, pa tek iz druge upali.
Ljudi meni sve lici da je karburator

pa kad napises 1.6i znaci indzekshn a samim tim nema karburatora-----to sto ti nevraca sauh znaci da te zeza automatski sauh,otprilike da sam opisao moj problem sa tim i resenje istog pa potrazi po forumu ima detaljno objasnjenje,zatim bi tu mogao da pogledas opet kazem vakuum creva,da nije neko spalo odpozadi sa karburatora jer se to desava ponekad usled detonacija plina,meni je spadalo sa razvodnika paljenja---zasto---zato sto su losa ona kratka gumena creva sto drze ona najtanja creva,pa se to zameni.vakuum zna bas da zeza ako je los,tako  da je moja preporuka da se to odjednom pregleda komplet i da se zameni sve sto je iskrzano da se provere nepovratni ventili,kao i sama creva da li lepo nalezu na te ventile i gde sve vec idu
« Poslednja izmena: Januar 23, 2009, 03:54:19 posle podne od strane banderash »
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Mk2 kvar - tipujem na karburator
« Odgovor #6 poslato: Januar 30, 2009, 07:44:44 posle podne »
reseno je, vukao je vazduh jer neki kabal nije bio utaknut... pa je zato boio jaci ler, cim sam vratio kabal na svoje mesto on se odmah smanjio...
I Tito je zeleo golfa