Dugo nisam pisao, ali eto da javim da je kabrio ziv.

Treba mu jedno osvezenje sto se tice spoljasnosti, ali to ce da saceka jos neko vreme, i dalje je dovoljno lep na oko, pa se ne opterecujem.

Ove zime sam se bio bacio na sredjivanje struje, konkretno kutije osiguraca i instalacije oko nje.
2 glavna problema su bila to sto mi je pre nekog vremena konstantno izbacivao osigurac za ventilator hladnjaka (koji sam tada privremeno premostio direktno sa akumulatora) i cinjenica da mi benz. pumpa relativno cesto crkava, a i nerviralo me je oduvek sto je radila na kontakt konstantno, cak i kada je motor ugasen.
Kad sam krenuo da cerupam, imalo je sta da se vidi...
IMG_20241124_205556592 by
Mladenovic1989, on Flickr
Ovo je konstantnih +12v za ventilator hladnjaka...
IMG_20241201_180909231 by
Mladenovic1989, on Flickr
A ovako mi je bio povezan relej za benz pumpu (ovako je jos od kada sam kupio auto, samo sto je bilo pod izolacijom i nije se videlo...)

IMG_20241201_175100872 by
Mladenovic1989, on Flickr
Ovo je dzek zadnje instalacije, pregoreli pin je od benz. pumpe (verovatno je neko pre xx godina zato stavio eksterni relej).
IMG_20250126_155212823_HDR by
Mladenovic1989, on Flickr
Bilo je tu jos nekih sitnica, uglavnom, zamenio sam dzekove/instalaciju koja je bila losa, popravio/povezao sijalicu za rucnu kocnicu koja mi nikad nije radila, povezao krsteno el. sedista, radio (sve je iskreno bilo malo zbudzeno) i ono najbitnije, vratio relej benz. pumpe na fabriku. Nema vise eksternog releja i budzenja, relej je sad na fabrickom mestu i dobija pobudu od bobine, dakle ne radi stalno dok je na kontaktu. Na ovom klipu se bas cuje pumpa kako odradi na kontakt 2 sekunde i onda tek kad se vergla.
Nisam se nikad usudjivao da cackam ovoliko oko struje, ali nije toliki bauk, pogotovu sa dostupnom dokumentacijom na netu, samo treba biti pazljiv i ne brzati.
Ima na spisku radova jos brdo stvari, izmedju ostalog, hocu motornu instalaciju da uredim, ali kako vreme bude dozvoljavalo. Za sada sam malo osvezio felne i bilo je jedno kvalitetno druzenje za vikend uz okretanje jagnjeta.

IMG_20250325_223024842 by
Mladenovic1989, on Flickr
IMG-8d34eb48988cfbf065171e1f0c09ac48-V by
Mladenovic1989, on Flickr
IMG-297f8d8d5ce58c06cae0026d24643fdc-V by
Mladenovic1989, on Flickr
IMG-a44931f7cac261e20e797a3f787b8b3a-V by
Mladenovic1989, on Flickr
IMG-bb55740510b143af770e4998813176eb-V by
Mladenovic1989, on Flickr
Motor radi kao sat i dalje, ali sam imao prosle godine velike muke sa crevima za benzin koja su na 40+ stepeni stalno pucala, nemoguce je kupiti kvalitetna... Onda sam narucio pancirna creva za benzin i za sada je sve ok i dalje. Ako nekome bude trebalo, preko ove firme sam uzimao zajedno sa selnama, sve preporuke:
https://www.powerbelt.rs/gumeno-crevo-za-gorivo-sa-celicnim-omotom-p202