Epa obecao sam cerupanje, pa je tako i bilo, do gole koze! Nije bilo vecih problema, najvise oko zadnje klupe, nisam imao odgovarajuci srafciger, pa sam se smarao sat vremena, na kraju otisao i kupio najveci koji su imali i odsrafio iz jednog poteza. Bez alata nema zanata.
Sraf koji je pravio problem, nije mi jasno zasto je uopste stavljen za srafciger, a ne za gedoru...
Skinuta i zadnja klupa koja i nije bila odgovarajuca....
Ovo je slikano pre nego sto sam skinuo gornji deo klupe:
Rupe za nosace okvira stakla:
Patos zdrav kao dren!
Ovo sam morao da zabelezim, sta sve nasi ljudi nece smisliti... Glupo crevo za ventilaciju moze da kosta 200 din. na otpadu, ali ne, oni su napravali sami!
Inace, komsija mi je oslobodio garazu, tako da ce kabrio biti u njoj preko zime!
Pokrio sam jer znate i sami koliko prasine napada:
U medjuvremenu je nabavljen i kljuc za cepove, mnogo korisna stvar!
Za kraj, tabla. Posto je okvri bio od dvojke, nema pravog dzeka, pa se ploca izvukla, zato nista i nije radilo. Namestio sam je bio privremeno i board je proradio, mada je skoro sve bilo na nuli, verovatno zbog lose ploce.
A evo koliko je budzena ploca, gornji coskovi su i iseceni
Bice slika sta je izbacio board, uglavnom sve nule, radila je spoljna temperatura ja mislim i temp. ulja, ili vode...