Brzine odavno ne idu samo u "H", već su, recimo, menjačke kutije sa sedam stepeni prenosa već postale sasvim normalna pojava. U Folksvagenu su odlučili da su tu ne zaustave, već se među planovima razvoja nalazi i 10-stepeni DSG menjač.
Tehnologija sa dvostrukim kvačilom nekako se u poslednje vreme zaustavila kod broja sedam, dok su standardne menjačke kutije otišle i na koji zupčanik više. Po tome bi moglo da se zaključi da se možda polako i dižu ruke od sistema dvostrukog kvačila, ali je Martin Vinterkorn, prvi čovek Folksvagena poslednjim otkrivanjem planova za budućnost upravo to i demantovao.
Osim ove inovacije, Vinterkorn je obelodanio da se Folksvagen vraća i razvoju dizel motora, a cilj je da se stvori agregat koji će iz jedne litre radne zapremine moći da razvije do 135 konjskih snaga, i to uz pomoć savremene tehnologije aktivne promene režima rada ventila, zatim povećanjem pritiska u brizgaljkama na preko 2.965 bara (aktuelni dizeli rade na oko 2.000 bara) i koriščenjem električnog predpunjenja - "e-bustera"...
Na listi potencijalnih inovacija koje će Folksvagen da predstavi u sledećih nekoliko godina nalaze se i sistemi vezani za korišćenje alternativnih goriva, pa se očekuje skoro pojavljivanje novih verzija iz game "folksvagen golfa" i "audija A3" čiji agregati će biti pokretani prirodnim gasom.
http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/380243/Desetostepeni-DSG-menjac-medju-planovima-Folksvagena-za-buducnost