Ukoliko ti pali grejace stalno , ti pogledaj elektricnu semu i videces kako su na G3 grejaci povezani i bice ti jasno kako funkcionisu , sta uopste pobudjuje paljenje grajaca jer ukoliko ih kako ti kazes uvek na kratko pali , ti bi po njihovom gasenju uvek cuo zvuk releja koji oznacava kraj njihovog rada i posle koga treba paliti auto jer je on merodavniji nego lampica jer ako necujes relej nije ti ni palio grejace cim ih nije ugasio. Paljenje grejaca zavisi od senzora temperature preko koga se dobija informacija o temperaturi motora i potrebi za radom grejaca i kad ovaj senzor crkne ili pocne da falsira (nikad kao i svaki drugi senzor ne crkne odjedanput nego pocne da mu slabi signal) onda stalno pali grejace jer nema informaciju o temperaturi ili dobija pogresnu i radi u safe modu. Mnogi majstori kad je motor u losem stanju i cak ni na vecim temperaturama ne moze da pali bez grejaca ubacuju otpornike i razne releje da bi simulirali nisku temperaturu a samim tim i paljenje grejaca , a sto bi to radili kad evo ti tvrdis da se grejaci stalno pale.
Sto se tice moje pretpostavke da je u pitanju bos pumpa , to je neminovnost i to ga ceka (pogotovo sa ovim nasim gorivom) , ali da li ce i pre toga potrositi gomilu love na nepotrebne stvari i izgubi zivce po raznoraznim nazovi servisima koji ce mu izmenjati sve zivo, jer jebiga nekad prodjes jeftino a nekad skupo,ali je vazno da se pravovremeno nadje kvar da bi izbegao nepotrebne troskove.