Ma jok, ostaje bravica, a i ako stavim motorce jednog dana lako se to zatvori. Kazem ponovo, ja sam prezadovoljan odradjenim poslom, majstori su bili skroz korektni, jedan ga je sekao i vario a drugi ga farba. Jedino sto se malo oduzio posao ali boze moj, nije strasno, ne valja bas ni pozurivati majstore. Nisam ocekivao da ce biti ovoliko posla, nije ni limar ali sta da se radi, matoro je to. Najjaca stvar u celoj prici je sto mu je ovo PRVI put da se ozbiljno radi, pokazao mi je limar gde je lupano i gitovano, od kad je napravljen samo je "parcijalno" krpljen gde je bio lupan i zadnji desni rub je zamenjen ali je stavljen preko starog lima pa je brzo satruo i on, licno sam se uverio da je sada sva trulez odstranjena!
Cena, prava sitnica, ukupno oko 500+ Evra. Kupio sam jos i dosta sitnica tipa gumene pedale (kao fabricke ali domaca radinost), one gumene vezice daske za vrata gepeka, kedere, filc za izolaciju, neke lepe presvlake, folije 15% (koje mozda i skinem ako mi se ne svidi kako mu stoje), novu antenu, okvire za tablice, planiram da uzmem eko kozu i da presvucem koseve u gepeku, stigla mi je centralna konzola od Sandokana, mozda mi nabavi i prednji spojlercic, nabavio sam i plovak rezervoara (stari je od plastike i pukao je), rucice za prozore, plastike za zadnje rubove, osvezicu branike i ostale plastike crnim bumper sprejom... uh mozda sam nesto i zaboravio, uglavnom bice to potpuno drugi golf! Kada ga spakujem sledi zamena ulja i svih filtera, vracam letnje gume, mozda odradim reglazu trapa i u buduce samo punim rezervoar!
Najbitniji detalj sam zaboravio


Eto tako, pozdrav...