Da se razumemo:
Kad su u pitanju EURO standardi o naftnim derivatima, oni propisuju sve manji sadrzaj (S) Sumpora, u Nafti, tako da D2 ima npr najvise, D3 manje, D4 jos manje itd. mislim Sumpora. Tako da, kad neko, KAO JA sa Golfom 2 D, dodje na pumpu i naspe D4 ili D5, ima problem, jer je ta nafta VEROVALI ILI NE previse kvalitetna za Golfa, tj. "suva" nema Sumpora, koji je kod tog Golfa davnih 80-ih koristio takodje da podmaze dizne. E sad, kod tebe je Golf 5 i to ne bi smelo da bude ali... Uglavnom generalno, u starije motore koji sipaju D4 i D5, mora se sipati ili aditiv ili Matik ili Dvotaktol, o kolicinama i odnosu ne bih znao reci, uglovnom ide od 1l na rezervoar pa manje, PO RECIMA DRUGA KOJI RADI NA PUMPI I DNEVNO PRODA OKO 15-AK FLASA MATIKA, al za u rezarvoar.
@lubarda- matik mije za kocione, UHK je za kocione sisteme a matik je:
Fluid specijalnih karakteristika. Primjenjuje se za podmazivanje
automatskih transmisionih sistema motornih vozila i sličnih transmisija
poljoprivredne i građevinske mehanizacije (automatski mjenjači,
hidraulični upravljački sistemi, hidraulične spojnice, pretvarači obrtnog
momenta, servo upravljači teških vozila i sl.) za koje se preporučuje ulje
kvalitetnog nivoa ATF type A Suffix A