Autor Tema: Sipati ulje matik u naftu?  (Pročitano 11341 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zabica

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 255
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5
Odg: Sipati ulje matik u naftu?
« Odgovor #20 poslato: Jun 16, 2012, 03:48:48 posle podne »
A at ulje obicno kociono?
ta dva ulja nemaju slicnosti, i najbolje bez saveta strucnog lica ne koristiti nista sto nije provereno

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Sipati ulje matik u naftu?
« Odgovor #21 poslato: Jun 16, 2012, 04:52:14 posle podne »
Jbga strucno lice ce ti preporuciti aditiv,ovo je nase snalazenje.ja bas mislim da bi kociono at bilo dobro za dizne u nekoj maloj kolicini, jer kao sto sam pisao gore, cistim oruzje sa njim, lepo rastvori garez, a nikad nije ostetilo ni cev ni brunirane povrsine,ni hromirane.a to je cisto ulje jos, a ovde je u nafti.jedino brinem za gume i plastike.

Van mreže lemi2903

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3c
Odg: Sipati ulje matik u naftu?
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 09, 2012, 08:52:54 posle podne »
Da se razumemo:
Kad su u pitanju EURO standardi o naftnim derivatima, oni propisuju sve manji sadrzaj (S) Sumpora, u Nafti, tako da D2 ima npr najvise, D3 manje, D4 jos manje itd. mislim Sumpora. Tako da, kad neko, KAO JA sa Golfom 2 D, dodje na pumpu i naspe D4 ili D5, ima problem, jer je ta nafta VEROVALI ILI NE previse kvalitetna za Golfa, tj. "suva" nema Sumpora, koji je kod tog Golfa davnih 80-ih koristio takodje da podmaze dizne. E sad, kod tebe je Golf 5 i to ne bi smelo da bude ali... Uglavnom generalno, u starije motore koji sipaju D4 i D5, mora se sipati ili aditiv ili Matik ili Dvotaktol, o kolicinama i odnosu ne bih znao reci, uglovnom ide od 1l na rezervoar pa manje, PO RECIMA DRUGA KOJI RADI NA PUMPI I DNEVNO PRODA OKO 15-AK FLASA MATIKA, al za u rezarvoar.
@lubarda- matik mije za kocione, UHK je za kocione sisteme a matik je:
Fluid specijalnih karakteristika. Primjenjuje se za podmazivanje
automatskih transmisionih sistema motornih vozila i sličnih transmisija
poljoprivredne i građevinske mehanizacije (automatski mjenjači,
hidraulični upravljački sistemi, hidraulične spojnice, pretvarači obrtnog
momenta, servo upravljači teških vozila i sl.) za koje se preporučuje ulje
kvalitetnog nivoa ATF type A Suffix A
« Poslednja izmena: Oktobar 09, 2012, 08:57:14 posle podne od strane lemi2903 »

Van mreže Surla85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 40
  • Lokacija: Bečej
  • Karma: +48/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat 5.5,Golf 4
Odg: Sipati ulje matik u naftu?
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 09, 2012, 09:09:53 posle podne »
 ja sipam 2,5 deci dvotaktola ulja na pun rezervar, e sad kociono ulje UK nagriza DOT ne nagriza toliko,posto sam bio sofer slepera zimi su kolege neke sipale kociono ulje u gorivo tako su resavali problem smrzavanja goriva,a ATF ulje ne nagriza ono je masno a da ga neko sipa u gorivo nisam cuo. aditive sam koristio i nista nisam nikad primetio,tako da ja sam se zadrzao na dvotaktolu

Van mreže lemi2903

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3c
Odg: Sipati ulje matik u naftu?
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 09, 2012, 09:25:41 posle podne »
Prijatelju, ne bi verovao kad bih ti rekao koliko se Matika i Dvotaktola proda na pumpi, za sipanje u rezervoar...
Jedina razlika je u tome sto:
-U Republici Srpskoj se sipa Matik,
-U federaciji BiH, Dvotaktol,
Zasto...ne bih ti znao reci uglavnom je tako.
« Poslednja izmena: Oktobar 28, 2012, 08:26:01 posle podne od strane Modus »