Vidiš Pile ja kad sam sklapao i pravio trkače aute,nije bilo ni čestitih fiksnih telefona,a kamo li mobitela,interneta,googla itd. Da nisam probavao i da me nije svašta u životu j...lo vjerovatno ne bih ni znao ovo što sada znam,a i kad nisam znao,nije me bilo stid pitati nekoga ko zna. Kad sam imao GTI 2.0 8V s plinom taj protokomjer mi je pukao bar 20 puta,jer čim bi ga držao preko 4500-5000 obrtaja i nekim slučajem morao pustiti gas,explodirao bi i razbio protokomjer. E,a pošto baš protokomjera za VW nema na svakom kiosku,morao sam se snalaziti. Ne kažem ja da če raditi na svaki,ali može se podesiti da radi. Taj koji ne radi,ako imaš živaca otvoriš poklopac odozgo i mčeš po 1-2 zuba dok ne proradi,ali je dosta lakše označiti i složiti iz razbijenog protokomjera sve,samo prije toga treba sve lijepo označiti na njemu. On razbije klapnu unutra,a ona na svakom isto radi(čista mehanika). Samo sam htjeo da pomognem dečku,da ne baca pare bez veze,kad se protokomjer da nači dosta jeftino,a da prebaciš sve iz jednog u drugi(u slučaju da ne radi dobro) treba ti vodootporni flomaster da obilježiš,mali krstasti odvijač i 7 ključič,i pola sata smirenih živaca!