Autor Tema: G60 TURBO  (Pročitano 17003 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #60 poslato: April 02, 2012, 12:32:41 pre podne »
@Pile
g60 komp digifant 1 ima fabricki ugradjen 200kpa map sensor t.j 2bar kad se izracuna atmosverski pritisak od 1000mbar ostaje da map sensor meri apsolutni pritisak od 100kpa 1bar t.j 1.1 gornja granica u komp je to upisano u bin file t.j sifrirano da signal od 0v do 5v koji daje map sifrira u linearnu mapu, to sto je jare reko za 300kpa map je opcija ali moras da znas da desifrujes bin mapu kako bi 0v do 5v bila linearna sa 0bar do 2bar minus atmosverski pritisak.
To sto ti kazes 0.8 je overboost regulacija koja kontrolise isv valve t.j ventil za stabilizaciju ler gas kad map sensor dobije informaciju da je apsolutni pritisak 0.7 t.j 0.8 gornja granica otvori isv ventil i pravi boost bypass zato na isv ventil kod g60 stavljaju nepovratni ventil da kad isv odradi ne bi se pritisak bypassirao.
Za tacnu smesu od 12:1 na pun pritisak do 14:1 u cruising mapu odradim pomocu wideband reader i eeprom emulatoru tokom voznje, ali najprvo napravim mapu sa bogatu smesu i toku voznje koregujem do idejalne smese da ne bi doslo do detonacije.
Nadam se da sam dobro objasnio

@skyline
Kako da objasnim coveku koji je tehnicki nepismen ko sto si ti
to ti samo ostaje da se kezis zato je gedora lek za vas
kako bi on reko dok citam enciklopediju mozes da mi produvas macora bleh
g-lader

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #61 poslato: April 02, 2012, 12:45:13 pre podne »
Prostudiro si lepo G60,a? Ja se sad nikad nebi jebao sa strujom od G60,ima sad da se kupi dosta razlicitih i mnogo dobrih struja sa dosta opcija samo je problem da neko to dobro izmapira. Losa mapa znas i sam sta moze da napravi od motora.
G60 struja je dobra za pocetak i prosta je.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #62 poslato: April 02, 2012, 01:10:02 pre podne »
@jare, pročitaj šta sam napisao ranije tj. čini mi se na prvoj stranici, znači rekao sam isto što i ti a naravno da bi radio G60 16v Turbo, neću 100 puta da ponavljam.
@Makedonac ti nemaš to, imaš samo jednu malu pukotinu umesto toga lollol lollol Moraćeš još dosta enciklopedija da pročitaš i sa tobom više neću da se raspravljam jer neću da se spuštam na tvoj nivo i nemoj mi se više obraćati. Hvala ti unapred!

Van mreže Limited

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2469
  • Lokacija: Montenegro
  • Karma: +45/-30
  • Pol: Muškarac
  • Auto: IMT 539
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #63 poslato: April 02, 2012, 09:16:41 pre podne »
@Pile
g60 komp digifant 1 ima fabricki ugradjen 200kpa map sensor t.j 2bar kad se izracuna atmosverski pritisak od 1000mbar ostaje da map sensor meri apsolutni pritisak od 100kpa 1bar t.j 1.1 gornja granica u komp je to upisano u bin file t.j sifrirano da signal od 0v do 5v koji daje map sifrira u linearnu mapu, to sto je jare reko za 300kpa map je opcija ali moras da znas da desifrujes bin mapu kako bi 0v do 5v bila linearna sa 0bar do 2bar minus atmosverski pritisak.
To sto ti kazes 0.8 je overboost regulacija koja kontrolise isv valve t.j ventil za stabilizaciju ler gas kad map sensor dobije informaciju da je apsolutni pritisak 0.7 t.j 0.8 gornja granica otvori isv ventil i pravi boost bypass zato na isv ventil kod g60 stavljaju nepovratni ventil da kad isv odradi ne bi se pritisak bypassirao.
Za tacnu smesu od 12:1 na pun pritisak do 14:1 u cruising mapu odradim pomocu wideband reader i eeprom emulatoru tokom voznje, ali najprvo napravim mapu sa bogatu smesu i toku voznje koregujem do idejalne smese da ne bi doslo do detonacije.
Nadam se da sam dobro objasnio

The books of knjige - Covjek koji nista ne razumije
lollol

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #64 poslato: April 02, 2012, 11:47:07 pre podne »
 lollol
g-lader

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 34
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #65 poslato: April 02, 2012, 12:20:53 posle podne »
skyline-vidim da si od skoro na forumu ( Mart 17, 2012),da si malo duze na forumu i da si samo citao komentare gedore,golf 1 1.8/16v,Pile i jare ukapirao bi da oni znaju dosta toga o automobilima,i  posto vidim da ne znas nista o automobilima,vec da si samo cuo i gledao klipove na youtube-u...moj ti je savet procitaj lepo te njihove komentare ponovo,prihvati ih i zahvali se ljudima sto su ti na neki nacin pomogli i rekli da je bolje 16v turbo,sto je i logicno...cuo si od prilike koja cifra je u pitanju,i mislim da kada budes skupio dovoljno para da tad lepo otvoris novu temu i da onda trazis savete koji klipovi,koji turbo i ostalo...
 

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #66 poslato: April 02, 2012, 12:52:59 posle podne »
@sreckoas- malo sam na forumu ali za razliku od tebe bar znam da čitam, nisam majstor niti nameravam da budem jer da jesam sam bi to napravio. Lepo mi prepričaj šta sam rekao. Ponoviću ti ukratko. Rekao sam da imam para da bi pravio G60 16v Turbo i da će mi Gedora to raditi, njega sam poslušao jer je čovek sklopio G60 16v kada si ti još išao u zabavište a ja u osnovnu školu a Pileta sam takođe poslušao jer je to i radio, vozio, itd. čovek je lepo dao primere iz prakse a za ostale ne znam, niko do sada ništa nije pokazao, da je radio nešto od toga pa ajd, tako da nikome ne verujem dok ne vidim dokaze a ti ako još veruješ u bajke, slobodno ja u to ne verujem. Ne brini ti za mene pitaću ja Gedoru privatno šta treba da radim a njega ako pitaš rećiće ti da je najbolji fabrički G60 ali da su motor i g-lader u ispravnom stanju. Naslušao sam se ja takvih likova, moj auto ovo, moj auto ono a ono nije ni K**** od auta, dobro naučićeš još si mlad. Ova tema nije samo za mene nego i za druge ljude koji hoće da se opredele za tako nešto.

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 34
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #67 poslato: April 02, 2012, 04:42:18 posle podne »
ja jesam mlad,ali to ne znaci da ne znam da citam....koliko vidim ti jedini ovde ne znas da citas,procitao sam sve komentare sto se i vidi po mom odgovoru...nema sta da verujem,vec vidim po njihovim odgovorima sta i koliko znaju o motorima,a takve neke stvari se ne nalaze na net-u...ja sam ti lepo dao savet,a i moderatorima da se ova tema lepo zakljuca da ne bi nastajala jos veca prepirka, pa ti kad budes skupio kintu ti lepo otvori temu i onda pitaj sta i kako ;)
 

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #68 poslato: April 02, 2012, 06:45:37 posle podne »
@sreckoas
ne trosi tastaturu vidis da covek nista ne razumije
najbolje da moderatori zaklucaju temu
« Poslednja izmena: April 02, 2012, 07:11:49 posle podne od strane golf 1 1.8/16v »
g-lader

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #69 poslato: April 02, 2012, 09:08:13 posle podne »
Nema potrebe da se zakljucava tema,kome se nesvidja,neka nepise nista.Tako moze svaka tema da se zakljuca.
Ti Makedonac podbadas sitno a ovaj te prati rafalima.
Tu smo da pomognemo jednim drugima koliko je to moguce a ne da se pljujemo i svadjamo,kao deca smo a imamo po tri banke,znaci sramota.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13098
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +199/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #70 poslato: April 02, 2012, 09:32:37 posle podne »
Na ovom forumu ili se pisu bespotrebni postovi bez ikakve znacajne informacije, ili kad do neke strucne rasprave dodje, odmah se spominju majke, ko je sta radio dok je neko jos pisao u gace i slicni fazoni... Ako ne znate da se ponasate i pismeno izrazavate, onda forum nije za vas.

Pile, sve sto si sad rekao je na mestu. beer

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #71 poslato: April 02, 2012, 11:23:05 posle podne »
Golf je bulja za trkanje,vecito neki djavo. Skyline,prodaj vw i kupi opela,opel je keva za 402 metra. driving      Nezezam se. hail2

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #72 poslato: April 02, 2012, 11:43:19 posle podne »
Pile svaka ti čast na komentaru. Ne treba da se zaključava tema jer će se kasnije neko javiti koje radio nešto slično. Evo javno se izvinjavam svima koji smatraju da sam ih uvredio. Molim da se u budeuće ne svađamo nego kulturno i mirno raspravljamo. Pile- Opel je extra, imaju mi drugovi Opel Astru Bertone 2.0 turbo, čipovana na 240 ks, i par puta su oduvali Reno Megana RS od 225 ks a i mog brata u čipovanom BMW e46 320 d koji ide jako ali jako dobro, brži je od 330d, dokazano. Par puta sam hteo tog Bertonea da kupim ali Corrado nije što ga imam ali je mnogo lepši i atraktivniji. Pile- japanci su zakon za tuning pogotovo HONDA ali Integra i čini mi se da jedino na Hondi može da se ugradi turbo bez zamena klipova i klipnjača, neka me neko ispravi ako grešim. Niko ne može da napravi auto kao japanci sa malo kubika, puno KW i da dugo traje. Uskoro trebamo otvoriti temu, šta je bolje VR6 turbo ili G60 16v Turbo ;)

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #73 poslato: April 03, 2012, 12:08:53 pre podne »
Japanci nisu zakon zato sto nisu najbrzi na 402 metra , haha.
Ja vozim E90 330d , fabricki ide skoro 6 sec od 0-100. Taj 320d jedino sa E46 330d koji je presao km i km posto sa ovim nemoze. I startniji i brzi mi je og petice gti-a pirelia.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #74 poslato: April 03, 2012, 12:15:31 pre podne »
Ja da imam para uzeo bih odmah BMW M3, znači bilo koju od E36, E46, pa na ovamo. To je ludački auto wub wub

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 31
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #75 poslato: April 03, 2012, 01:03:00 pre podne »
Ako imas preko 15000 evra uzimaj haha ;) a kazes da je puno da das 4000 da ti gedora napravi 16v T ili sta vec.
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #76 poslato: April 03, 2012, 10:07:11 pre podne »
@ ilija, imaš BMW E36 ako znaš koji je to model za 5.000-8.000 evra a rekao sam da nije puno 4.000 evra i svako ko hoće da vozi brz auto treba da plati-pročitaj malo bolje tekst ponovo, nije teško da se shvati a kod nas ljudi hoće da daju 200 evra i da im auto ide pa posle ugrade plin u auto, strašno lollol Ja nikada nisam pomislio da u Corrada ugradim plin, niti ću a vozim ga kada imam para za gorivo ;) Bolje da se vratimo na temu a to je G60 Turbo biggrin

Van mreže majstorbob80

  • VW Početnik
  • Poruke: 55
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: bmw
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #77 poslato: April 22, 2012, 02:09:05 posle podne »
Procitao temu, i slazem se sa nekim ljudima posto sam se dugo igrao sa saab motorima. Mnogo para za malo uzivanja. Ja sam se igrao sa 9000aero, i mogu vam reci da je mnogo zahvalniji za takve poduhvate od bilo kog drugog auta.

Van mreže Propalica

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Age: 33
  • Lokacija: Sabac
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #78 poslato: April 21, 2013, 06:48:15 posle podne »
Moze misljenje o Golfu G60 sa dvogrlnim karburatorom? I koliko ima prepravki da se dobije 200+ ks i koliko to kosta?

Van mreže jare

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 740
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #79 poslato: April 21, 2013, 07:33:35 posle podne »
@ Propalica

Druze nadam se da se zajebavas?!
odosmo u off, mladjeg a bezobraznijeg od tebe nema na zemaljskoj kugli...
Od Poršea priznajem 356 i 911, a od Amera bi kupovao samo benzin!