@laja: chip dobar se isplati na tvom motoru jer će ti potrošnja ostat ista a eliminisaćeš npr gubitak snage kad upališ klimu tj ljeti sa klimom će ti ić kao zimi bez klime ... što se osjeti ... ali samo pod uslovom da je dobar i kvalitetan chipS staveljen

inače probaj ako ima toga gore da sipaš etanol E85 ili nešto tako ... npr u Češkoj to koriste masovno ... sipa se u raznim odnosima metodom pokušaja dok ne dobiješ željeno i dobija se baš dosta na snazi i ljepšem radu motora a potrošnja il se malo smanjuje il ostaje ista ... likovi su mjerili na škodi feliciji 1,3 multipoint sa 8v sa 50kw na 57kw samo što su sipali ovaj etanol. Kažu da su 1,4 16v VW motori kao stvoreni za to i da dobitci mogu biti veći ... s ovim se ništa ne može pokvarit ali ako se prećera sa etanolom auto teže pali zimi ako prćeraš sa etanolom u benzinu nemoš ni upalit

ali baš sam čitao imam opširan test i tekst o ovome i sam da vozim benzinca o ovome bih definitivno razmišljao
a kad pomenu šta da radiš od te tvoje mrcine ... pa odradi izduvnu (mora da ima da se poruči sa neta sad nzm za 1,4 motor al nije to preskupo), izduv viđi nzm kakav je sa kolko krivina i raznih prepreka i čuda - nije pod obvezno da ga moraš mijenjat i micat katalizatore - danas su izduvni sistemi predimenzionisani nije kao prije 20god, pregasta oštija je dobra solucija, malo izportovati glavu i tek onda chip na sve to i na valjcima taj chip odradit ... uz kvalitetno gorivo auto će ti ić pa ajde da ne pretjeram al kao 102ks 1,6 možda i ljepše jer je 16v
ili da se razguglaš malo pa da vidiš šta odgovara tvom motoru sa motora 1,4 16v od 74kw (mislim da je usis, dizne i chip jedina razlika i da prepakuješ sve to u tvoj motor pa na takav motor da odradiš chip

to bi značilo nekih solidnih 100-110ks
