Autor Tema: Golf GTI MK1 16V ACE  (Pročitano 27656 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #60 poslato: Januar 27, 2013, 06:46:10 posle podne »
Dobri satići, koliki ti je pritisak ulja u motoru kada je u leru? :)
na leru 1000rpm pritisak ulja pokaziva 3bara..

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #61 poslato: Januar 27, 2013, 06:47:53 posle podne »
vidim da si povecao ks sa 141 na 150,a to mi nesto malo jer sam mislio da su kr bregaste.da ubacis njih dobio bi jos bar cca.6-7ks

dzine ako imas mogucnosti obrisi ovaj post

Van mreže vlada 08

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 213
  • Age: 40
  • Lokacija: smed.palanka
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • IT'S NOT JUST TUNING . . . IT'S A LIFESTYLE! ! !
  • Auto: corrado vr6 , pasatt b5,5TDI,
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #62 poslato: Januar 27, 2013, 06:50:46 posle podne »
 lollol lollol

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #63 poslato: Januar 27, 2013, 07:02:15 posle podne »
itb od starog m fi 45, koje si bregaste mislio staviti i kako mislis taj auto posle da koristis kao svakodnevni?
do 276 stupnjeva bregaste bi stavio ima set za kupit od schricka sa remenicom i oprugama ventila, iznda nebi išo jel od 300 stupnjeva to je več za trke a i na leru bi radio prek som i pol. mislim ga dič iznad 200 ks
kec se več drugu godinu nekorisi za svakodnevnu vožnju otkad je došo polo dizel, koristim ga sam za vikend vožnju po suhom vremenu
i svoj gušt biggrin biggrin

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #64 poslato: Januar 27, 2013, 07:05:58 posle podne »
puno srece u daljim radovima. tesko ce to raditi na 900 o/min sa itb i 276 brate

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #65 poslato: Januar 27, 2013, 07:09:23 posle podne »
vidim da si povecao ks sa 141 na 150,a to mi nesto malo jer sam mislio da su kr bregaste.da ubacis njih dobio bi jos bar cca.6-7ks
bregaste su orginal, napravljena je ful generalka, obradjena glava kompletna radio ju je moj frend poznat svima u (hr) Bruno Vlahović
 stavljen ka-jet od duje, ispušna grana 4,2 u 1 supersprint i navaljcima je pokazo 150 ks na radilici 120 na pogonu

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #66 poslato: Januar 27, 2013, 07:10:52 posle podne »
120 ks imas na tockovima?

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #67 poslato: Januar 27, 2013, 07:13:27 posle podne »
puno srece u daljim radovima. tesko ce to raditi na 900 o/min sa itb i 276 brate
neče ni radit na 900 jel sad radi na 1100 biggrin sve zavisi o mapiranju i mapi...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #68 poslato: Januar 27, 2013, 07:16:11 posle podne »
koju elektroniku si mislio koristiti na itb da bi je mogao mapirati prema scricku 276 i itb fi45?
« Poslednja izmena: Januar 29, 2013, 09:20:50 posle podne od strane Modus »

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #69 poslato: Januar 27, 2013, 07:17:59 posle podne »
120 ks imas na tockovima?
da 121 ks imaš na prvoj stranici podatak sa slikom prvi je engine a drugi wheel..

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #70 poslato: Januar 27, 2013, 07:19:28 posle podne »
kako samo 120 ks ako je odradjen kako treba +supersprint?

 neče ni radit na 900 jel sad radi na 1100 biggrin sve zavisi o mapiranju i mapi...

koju elektroniku si mislio koristiti na itb da bi je mogao mapirati prema scricku 276 i itb fi45?
Autronic SM4 ECU

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #71 poslato: Januar 27, 2013, 07:23:26 posle podne »
121? zato te i pitam sto ima toliko ks manje od serijskog? ACE ima 140,5 ks valjda
autronic sm4?
 mozes li malo pojednostaviti koji je to tip elektronike i ubrizgavanja?

Van mreže zdrawko1981

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Lokacija: Sabac
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Samo G2
  • Auto: golf 2
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #72 poslato: Januar 27, 2013, 07:31:31 posle podne »
GOLF je odlican,svaka cast!

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #73 poslato: Januar 27, 2013, 07:42:31 posle podne »
121? zato te i pitam sto ima toliko ks manje od serijskog? ACE ima 140,5 ks valjda
autronic sm4?
 mozes li malo pojednostaviti koji je to tip elektronike i ubrizgavanja?
nisi svatio 121 ks je izmjereno na kotaču 150 na radilici..
Ukratko biggrin
autronic sm4: omogučuje preciznu kontrolu injektora i paljenja kut su zajamčena na vrlo niskim ili visokim RPM ili razvodnika pritisaka
 osiguravajući glatko trčanje motor, čak i pod najzahtjevnijim uvjetima. Varijabilni bregaste osovine kontrola za do dvije bregaste osovine. Kontrola bregastog položaj je vrlo precizna,  miruje brzinu stabilnosti i precizno kontrolu tlaka prednabijanja.
Modul daje jedan od najnaprednijih aftermarket knock kontrole available. Knock kontrola je korisnik odrediv koristiti ili obogaćivanje goriva ili paljenje retard ili kombinaciju obje kontrole samo cilindri koji imaju kucati.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #74 poslato: Januar 27, 2013, 07:53:40 posle podne »
ok.
ACE ima 140,5ks na tocku a ne na radilici zato sam te to i pitao
2. sm4 elektronika radi preko davaca koji odredjuju polozaj radilice i bregaste.
ACE i 9A nemaju rupu na bloku kao abf i citac na radilici s kog bi mogli da snimaju impuls i podatke salju kompjuteru
nadam se da znas koja jebacina je postaviti citac na remenicu radilice da bi sm4 mogao funkcionisati kako treba.
nadam se da isto tako znas koliko taj polozaj mora biti idealno dobar jer je sm4 je program za manuelni anjspric
taj prevod koji si kopirao s nekog sajta je los jer ti na 16v motoru nemas nista varijabilno, sve je fixno.
knok senzor- senzor detonacija u bloku ti je totalno ne bitna stavka za stock motor, znaci imao ga ili ne isti ti je djavo.

puno srece u radovima, pozz  mahac

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #75 poslato: Januar 27, 2013, 08:02:47 posle podne »
potvome ako ace ima 140,5 na točku kolko onda ima na radilici???

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #76 poslato: Januar 27, 2013, 08:04:59 posle podne »
nije to po mome nego po audiju.
ako ne vjerujes ti provjeri. deklarisana snaga motora je snaga na pogonu a ne na radilici

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #77 poslato: Januar 27, 2013, 08:37:46 posle podne »
Da se ugradit remenica sa citacem. Ja ne vidim di je tu problem
drugo ima sused poznat kao HIC 500m dalje koji mapira aute sa autronic i znam šta mi je reko a i bio je među prvima koji je uvozio autronic.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #78 poslato: Januar 27, 2013, 08:42:06 posle podne »

Van mreže Turash GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 47
  • Lokacija: Hrvatska 10 000 Zagreb
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI mk1 16V, Polo 6n...
Odg: Golf GTI MK1 16V ACE
« Odgovor #79 poslato: Januar 27, 2013, 10:27:38 posle podne »



Eto na slici.. posebno se napravi nosac za citac i odmakne dovoljno i to radi ko sat!!!
i to rađeno na ACE bloku od frenda..