Autor Tema: GTI TURBO STAGE 2  (Pročitano 85879 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #180 poslato: April 28, 2012, 07:27:52 pre podne »
predobar sam vozac :D




nije jos skroz zavrsen. sve cu objasnit kad se zavrsi, i vise slika postavit sa objasnjenjem kako sto.

.. poz do ponedeljka/utorka
mods - more than you!

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #181 poslato: April 28, 2012, 07:41:27 pre podne »
Auuu brate bice ovo extra. Jedva cekam jos slika
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #182 poslato: April 28, 2012, 09:25:50 pre podne »
I brate valjalo bi da se napravi metalni oklop oko filtera ili da ga spustis skroz dolje na usisnik u branik... kao sto je andro imao na VR ;)

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #183 poslato: April 28, 2012, 09:52:05 pre podne »
extra :) bas me interesuju prvi utisci posle voznje :)

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 39
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #184 poslato: April 28, 2012, 02:49:37 posle podne »
cepa se coronita a biggrin
lepo napreduju radovi...jos kad bi nabavio oem xenon farove bio bi ludnica...

pekar

  • Gost
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #185 poslato: April 28, 2012, 03:53:10 posle podne »
ekstra tapsac opasno mu vec stoji ovaj IC wub

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #186 poslato: April 29, 2012, 04:58:17 pre podne »
moje neko misljenje je da nije neophodno na turbasa stavljati cold air intake, jer taj hladan vazduh kad dotakne turbinu ugrije se i uzalud je sve... jedino je bolji cold air jer ipak daje malo vise vazduha u poredjenju sa short air intake-om. mada sigurno cu ili stavit 'heat shield' ili cold air, cisto onako :D
doci ce farovi na red, prvo sve oko motora da se zavrsi :)

znaci prvo za 'map sensor flange' koji dodje sa pojedinim interkulerima treba izbusiti rupu u HLADNU cijev interkulera, tj cijev koja vodi od interkulera do throttle body hose, i zavariti drzac za senzor (ne zaboravite da su cijevi aluminijske!)


u zavisnosti od intercooler kit-a , neki dodju sa vec napravljenim otvorom za DIVERTER VALVE, moj je dosao pravljen za BOV koji ima veci otvor, i morao sam da zavarim manju rupu, i u nju cijev precnika 3/4" ili 1.9cm, duzine od 2-3cm, sto cu u ponedeljak ujutru da uradim da bi spojio diverter valve sa novim cijevima interkulera, jer na mjesto dje sam ga kupio su mi rekli da mora rupa da se zatvori, a ja ko budala povjerovao i odnio da se zavari (opet napominjem ALUMINIJUM)


kupiti gajbu piva.
skinuti cijevi i stari interkuler - shelne 7mm, ima ih 5-6 , dobro bi doslo da je auto na dizalicu jer par selni se samo moze odozdo dohvatit.


srecom moj intercooler kit ne zahtijeva kidanje 're-bar'-a, jer nije prevelik.


sprovesti svaku cijev kuda koja ide, najteza je ova sa vozaceve strane, na dnu(svirenu skinuti i postaviti naopako, tj popeti gore da ne kaci)

na toj slici je jos uvijek na staro mjesto.
tu istu cijev sprovesti oko hladnjaka horizontalno, ispod motora ona krece na gore i nadoveze se na sledecu cijev koja ima drzac i sarafi se na postojecu RUPU, malo udesno iza regulatora pritiska goriva ZA CEM CE BITI POTREBAN MALO DUZI SARAF.

poslednju cijev jednostavno zakaciti za prethodnu, i direktno na turbinu. uz to naravno provjeriti da nijesu previsoko da ne smetaju kad se hauba zatvori.
postaviti interkuler na svoje mjesto, s tim sto ce iz prvog pokusaja biti 'kratak'. ako se to desi treba malo izvuci 2 cijevi iz spojnica tj odaljiti cijev da bi spojnice bile blize interkuler-u. iz drugog pokusaja sigurno staje!

probusiti 2 rupe na donji dio 're-bar'-a , kroz koje idu 2 dugacka sarafa do interkulera, da ga 'pridrze' (vidite da meni tu visi jer to nisam jos uradio)
zakaciti MAP senzor, sva crijeva(2), naravno priteci sve selne, vratiti branik(koji se u nekim slucajevima mora kratit iznutra) i to je to.
sve je vrlo jednostavno, zahtijeva puno vremena, ja sam naveo sve PROBLEME na koje mozete naici, sve ostalo je lako.
kako skinuti fabricki interkuler: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3269395
i kako ugraditi novi(mnogo veci od mog): http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3172487

sva pitanja saljite na PM, sve pohvale mozete javno :D :P
« Poslednja izmena: April 29, 2012, 07:46:38 pre podne od strane GTI-Stage2 »
mods - more than you!

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #187 poslato: April 29, 2012, 07:38:02 pre podne »
Brate svaka cast za objasnjenje. Da si na ispitu dobio bi cistu 10.
+1
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #188 poslato: April 29, 2012, 07:52:46 pre podne »
hvala hvala
da sam se oko skole trudio kao oko golfa , sad bih vozio mk6 R  boodala

ovo nije step-by-step objasnjenje, jer ne predlazem nekome sto ne zna da radi oko kola da se usudjuje da radi... samo za one sto bi smjeli i umjeli, da znaju na koje ce probleme da nalete, jer nidje ne pise sto te ceka , svi lupe cijenu i pricaju da dodaje 30ks  blabla

nadam se da ce par momaka sa foruma na svoje 1.8T uraditi istu stvar,i da ce im ovo pomoci  biggrin
mods - more than you!

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #189 poslato: Maj 01, 2012, 04:24:18 pre podne »
danas kupio alu cijev za crijevo od Diverter ventila, i zavario.


cim su mi zavarili na lice mjesta sam sastavio sve po kisi, jer nisam mogao da cekam, 3 dana bez auta :(
utisci:
motor mnogo bucniji, auto dosta brzi, posebno u male obrtaje, ubija!

stisnuh ga par puta, kad cujem nesto puklo, i vidim prolece nesto iznad auta, auto izgubi snagu, ja ga ugasih stanuh pored puta, interkuler visi(nisam jos vratio branik, vozio onako kao seljak), ispala cijev iz 'throttle body hose', selna pukla(nasao sam je 20 metara iza kola)!!!!!!!!!
srecom blizu garaze se desilo, samo sam je vratio rucno, i pod mali gas do garaze.
stavio novu selnu, popustila i opet mi ispala cijev!
stavio 2 nove selne, zategao dovoljno da ne pukne, a istovremeno da ne popusti (rucno stegao da bih imao osjecaj kolko treba) i sad je sve OK.

ovo je novi 'problem' :P a i samim tim sam zakljucio da turbina MNOGO jace puni jer se to na stari interkuler nije moglo desit, a znate da sam vec skidao i vracao stari na istu foru...
jos jedan problem: gotovo je nemoguce izbusiti rupu u 're-bar' , 10 burgija smo istupili i slomili, treba sat vremena da se busi. i treba iskidati unutrasnji dio brusilicom da bi se tu napravile rupe za sarafe koji drze interkuler.
skratiti(osegati) unutrasnji donji dio branika.

tolko od mene, slike:






manual boost controller:
mods - more than you!

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #190 poslato: Maj 01, 2012, 07:07:17 pre podne »
Brate obavezno neki snimak kako ide auto kada sve zavrsis. To sto si burgije sjebao je zaro sto si busio prohrom a on je tvrd do  jaja   Brate ja nemam reci samo bih voleo jednom da sednem i probam kako to ide...  wub
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #191 poslato: Maj 01, 2012, 03:17:38 posle podne »
Ja odavno nisam zalazio u ovu temu, ala se kod tebe radi, svaka cast!

Felne me odusevile, a bogami ni ispod haube ne zaostajes nimalo sa radovima. Samo napred. beer

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #192 poslato: Maj 02, 2012, 03:54:09 pre podne »
hvala brate :)



ja sam zadovoljan :D sto me najvise odusevilo, osim zvuka pod haubu(mnogo bucniji nego prije) je to da cijevi sto vode od turbine do interkulera su posle voznje prevruce, a ova iz interkulera do motora  HLADNA, ali bas HLADNA :)
mods - more than you!

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #193 poslato: Maj 02, 2012, 08:08:48 pre podne »
Odlicno. Izgleda super sve se lepo uklopilo. Samo ostaje da mi vidimo kako ide sada.  biggrin  Kada stignes napravi neki snimak.
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #194 poslato: Maj 02, 2012, 05:10:53 posle podne »
extra ispalo :)

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #195 poslato: Maj 03, 2012, 12:33:35 pre podne »
mods - more than you!

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #196 poslato: Maj 03, 2012, 01:31:30 pre podne »
jel ja to dobro vidim na saticu 2 bara kad se nabode gas :D a zvuk je perverzija kao i ceo auto :)

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #197 poslato: Maj 03, 2012, 02:00:57 pre podne »
PSI je u pitanju... da je 2 bar-a ... izgorio bih ga u roku od 2 sata :)
okacicu kasnije par snimaka, rekao bih da uopste nije brzi nego prije, jer je sad tocak 18 :( pricali mi svi da ce mi bit sporiji auto, al nisam nikom vjerovao... ispocetka je bio sporiji sa 18, a sad sa ovih par stvari sto sam odradio izgleda otprilike jednako brz kao prije...
samo mi zao sto nisam snimio kako je isao na 17" sa turbo inlet pipe... to je kad sam se probao sa m3 ... :)
mods - more than you!

Van mreže GTI-Stage2

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Age: 34
  • Lokacija: toronto, ontario
  • Karma: +14/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI 1.8T
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #198 poslato: Maj 03, 2012, 03:28:27 pre podne »
1.8T Modded

nije neki snimak, jbg, ne mogu i vozit brzo kako treba i snimat u isto vrijeme

GTI Turboback sound

obecavam bolje!!! :)
mods - more than you!

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GTI TURBO STAGE 2
« Odgovor #199 poslato: Maj 03, 2012, 08:11:28 pre podne »
Brate nemam reci.  tapsac
Nothing is impossible !!!!!