Nakon udesa u Argentini 1985. i 18 meseci oporavka, Ari Vatanen 1987. godine osvaja Dakar reli u automobilu koji je ostao "visak" nakon gasenja ozloglasene grupe B.
Specifikacije za pustinju su se razlikovale od "setapa" za kratke specijale na reliju a jedan interesantan podatak je da zapremina rezervoara iznosi 350L.
Inace, te 1985. u Argentini, kazu da je sve poslo naopako pri brzini od 200kmh.

Nekoliko godina unazad pre udesa, Pezo je kasnio sa izradom 200 homologacijskih verzija 205 koji su bili uslov za ucesce na takmicenju a rok je bio 1. Januar 1984.
29. Mart 1984:

Tri relija pred kraj sampionata 1984, nakon sto su se prikljucili cirkusu, osvajaju tri puta prva mesta u Finskoj, San Remu i Velsu.
Naredne dve godine, 1985. i 1986. finske posade Ari Vatanen, Timo Salonen i Juha Kankunen osvajaju konstruktorske i vozacke titule za Pezo ispred Lancije i Audija.



Da je automobil bio nepobediv, govore i audijeve titule kojih nije bilo nakon pojave 205t16 a kasnije Lancije gde fabricki timovi Audija nisu mogli da izadju na kraj ni sa privatnim posadama Lancije.