Autor Tema: Golf IV TDI chip tuning  (Pročitano 12387 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Gaginh0

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 513
  • Age: 35
  • Lokacija: Veternik
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pumpe düse, Piaggio Bevery 200
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #20 poslato: April 30, 2010, 10:36:50 pre podne »
ja inace radim na 10.000 i uvek menjam sve filtere...recimo da ga radis na 8, 8,5 hiljada...

Posto verovatno nisi postovao u mojoj temi, reci ti meni jel bas tolika razlika izmedju 1.9 i 1.4 TDI, kad ovaj sme, a ovaj ne sme da se cipuje. Tj. ne podnosi chip ovaj 1.4? Zar nije taj 1.4 isti kao 1.9 samo bez jednog cilindra, jel mu to onda toliko znaci pa ne podnosi chip? Hvala!

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 65
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #21 poslato: April 30, 2010, 11:57:53 posle podne »
Svaki automobil moze i sme da se cipuje. To tebe malo plase ovi forumasi  ;)

Najvaznije je samo da se taj posao uradi korektno i da se ne pretera sa parametrima. Drugim recima, ne sme se klonirati sa "slicnog" vozila.

Ako se ono govance od Smarta uspesno cipuje, ne postoji ni jedan razlog da se to ne moze uspesno i bezbolno izvesti i sa bilo kojim VAGom.
Automotive Software Development

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #22 poslato: Maj 02, 2010, 01:13:52 pre podne »
a zasto taj lik sto radi remap ne nakaci auto na komp i ne skine original dump pa po njemu gleda sta i kako moze da uradi a ne da ti sad trazis koji je broj ECU-a. i sta je njemu bitno dal je EDC15 ili EDC16... kakve to veze ima... ne menja stvar, cena je ista za svaki 1.9TDI, bar ovde... bice da je neki pocetnik u pitanju...

btw

vrlo zanimljivih stvari ima ovde za procitati, npr:

Citat: martini
ne steti motoru ako ga pravilno odrzavas posle cipovanja...jer nije isto odrdzavanje kola sa fabrickih 100ks i sa fabrickih 100ks pa nabudzenih na 130...servisni interval se smanjuje...i tako to...

ako ti nije cimanje voleo bih da mi malo pojasnis ovo a pogotovo ovo sto je boldovano. hvala...
« Poslednja izmena: Maj 02, 2010, 01:19:01 pre podne od strane zverko »

Van mreže marko.jovanovic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #23 poslato: Maj 02, 2010, 08:07:01 posle podne »
Koliko se oseti na obrtnom mometnu chipovanje za tih recimo 20% vise ks,tj koliko bolje vuce?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #24 poslato: Maj 02, 2010, 08:09:15 posle podne »
.
« Poslednja izmena: Septembar 24, 2010, 10:47:49 posle podne od strane gedora »

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #25 poslato: Maj 02, 2010, 08:54:27 posle podne »
za sve pare se oseti  ;)

Van mreže marko.jovanovic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #26 poslato: Maj 03, 2010, 12:17:00 posle podne »
Jbg ako das kolko, 300 evra za chip na golfa IV koji sad kosta tdi recimo 5-6000 onda to nije veliki trosak   ;) 

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #27 poslato: Maj 03, 2010, 12:23:57 posle podne »
zasto 300e...  :huh: blink wacko

Van mreže Gaginh0

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 513
  • Age: 35
  • Lokacija: Veternik
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pumpe düse, Piaggio Bevery 200
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #28 poslato: Maj 03, 2010, 02:11:10 posle podne »
pa imas cip od 120 do 1000 evra...

Ali recimo da je sve preko 200 evra Ok...

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #29 poslato: Maj 03, 2010, 02:31:40 posle podne »
za 120 ne znam da ima ali znam da ima za 160 i to je realna cena. nego nije mi jasno zasto ispod 200e nije OK?  :huh:

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 65
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #30 poslato: Maj 03, 2010, 06:59:50 posle podne »
Ako se remap uradi lose onda je i 160 eura mnogo. Mnogo je i 50 eura.

Ako se remap uradi po proisu i korektno, onda ni 300 nije mnogo.


Ako se kopira, onda je i dzabe mnogo zbog posledica koje takva prepravka nosi sa sobom.
Automotive Software Development

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #31 poslato: Maj 03, 2010, 07:34:24 posle podne »
e sad vec izmisljamo toplu vodu. zasto bi neko ko se bavi time rizikovao da nesto zahebe pa da mu musterija zajase kicmu...  ili radis nesto kako se radi ili ne radis uopste. sta znaci uraditi remap po propisu i korektno. niko kod nas ne pravi mapu sam vec je dobija od preko znaci kopira je ili kupi paket od 60000 dumpova, kupi galetto i krene u posao. dakle za ECU taj i taj ide ta i ta mapa i tu nema mnogo mudrovanja i filozofije osim ako na motoru nisu radjene neke izmene pa se onda i to uzima u obzir. dakle, moja mapa od 160e i vasa od 300 ce raditi isti posao, garantujem ! ok, kapiram ja pricu koja treba da opravda cenu ali do sad nisam sreo nekog ko je cipovao TDI  i da je imao problema tj da mu se kao sto kazu motor rasuo posle 10-15k...
« Poslednja izmena: Maj 03, 2010, 07:43:01 posle podne od strane zverko »

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 65
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #32 poslato: Maj 03, 2010, 07:50:57 posle podne »
U tome i jeste problem.

Ne postoje mape koje rade isto, a vecina mapa sa DVDa nije ispravno uradjena. Poneka vozila (tipovi motora) lakse podnose greske a poneka teze.
Postoje vozila za koja su mape sa tih DVDa potpuno tragicne.

Osim toga, nije svejedno kako ce se uraditi novo vozilo, ili vozilo koje je preslo 200.000 km. Zatim, nije svejedno kako ce se uraditi vozilo sa savrsenim gorivom i sa ovim smesnim gorivom kakvo je ovo nase.

Ima mnogo toga sto utice na rad motora, a nije svejedno.


I nije tacno da su uvek bolje one mape koje se kupuju preko ili koje neko radi napamet bez merenja i ispitivanja svih parametara. Ima mnogo "inostranih tunera" koji se bave ovim poslom a ne znaju da urade tun "po meri".
Kada su u pitanju VAGova vozila, retko ko zna propisno da uradi, na primer PPD kod 20 TDI motora, ma koliko se "on nalazio u inostranstvu" i ma koloko imao veliku NET reklamu.
Ovo je samo jedan od primera, a ima ih mnogo.
Automotive Software Development

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #33 poslato: Maj 03, 2010, 07:52:47 posle podne »
a da li je sve jedno kako ce se uraditi Golf V 2.0 TFSI i da li za njega treba da se radi poseban softver ?  ;)

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 65
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #34 poslato: Maj 03, 2010, 08:09:19 posle podne »
TFSI je posebna prica. Vrlo ga je tesko uraditi tako da sa nasim gorivom radi kako treba. Motori koji rade principom promenljive smese su generalno problem kada je u pitanju neodgovarajuca kvaliteta goriva. Jedan od razloga zasto ih kod zvanicnog uvoznika kod nas nema u ponudi jeste bas kvalitet goriva.

Uradio sam nekoliko vozila sa ovim agregatom od kojih neki nisu uspeli da se "uklope" u ove nase uslove. Rade perfektno i po godinu dana (nema pravila) i onda, nakon jednog "sumnjivog" tankovanja ne prihvate ovo nase smesno gorivo. Koliko cujem od kolege iz HR, isti je problem.

(Inace, jedna od najpoznatijih tunerskih kuca, MTM ne pristaje da radi ove tipove motora ukoliko se ne voze na "njihovim terenima")

Sve sto sam do sada uradio za Madjare (racunajuci tu i onu zujalicu 1,4 TSI sa 170 ks) radi bez problema.

Ovo je moje iskustvo.
Automotive Software Development

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #35 poslato: Maj 03, 2010, 08:22:05 posle podne »
moje iskustvo je da dva razlicita automobila , Golf 5 GTI 2.0TFSI i Audi TT 2.0 TFSI rade savrseno sa istom mapom. bice da imate loseg dobavjaca mapa, promenite firmu i dresite kesu i onda sve moze. ;) a EDC 15 nije nikakva nauka uraditi.
« Poslednja izmena: Maj 03, 2010, 08:24:45 posle podne od strane zverko »

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 65
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #36 poslato: Maj 03, 2010, 09:31:51 posle podne »
Sa tim mapama po kojima TT i G5 rade isto, moje musterije nisu zadovoljne.

One traze vise i bolje nego sto je dobitak kada se ta 2 auta urade na isti nacin. Rezultate mere stopericom i ako nije onako kako treba da bude, onda ne zele ovakvu preradu. Osim toga odlaze na Dino i pre i posle i dobitak mora biti tacno onakav kakav se garantuje ugovaranjem posla.
TSI mora da vuce podjednako bolje u citavom rasponu obrtaja (za razliku od failova koji se kloniraju sa ovih DVDa) i mora da ima dobitak od najmanje 45 KS izmereno na DINOu. Ne sme da ima ni bregove ni rupe u dijagramu.

Takve rezultate nemoguce (ili vrlo tesko) je postici sa nasim gorivom. O tome pricam. Posebno su lose prerade stranih dobavljaca u ovakvim slucajevioma. Bar toliko losi koliko su losi i za PPD kod vecine dobavljaca.

Ovo je permanentan  problem koji postoji i koji je, prakticno nemoguce resiti ovde u Srbiji.

P.S. Sve ovo se odnosi i na EDC15 s tom razlikom sto se u slucaju VAG greske prilikom projektovanja remapa mogu podneti i tolerisati (drugim recima VAG je fleksibilniji), za razliku od na primer Peugeotovih CR motora, takodje EDC15, one neoprostive.
Da ne spominjem MB (isto je rec o EDC15) gde greske dovode do kobnih i skupih posledica.

Automotive Software Development

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #37 poslato: Maj 03, 2010, 10:11:40 posle podne »
Vase musterije su nezadovoljne zato sto Vase mape ne rade uopste. jedna vasa musterija je upravo vlasnik G5 2.0TFSI koji sa vasom mapom ne radi a isti takav auto sa nasom mapom radi i to onako kako treba. i nemojmo ovde da  pricamo price i prodajemo filozofiju. I vi i ja dobro znamo o cemu ja ovde govorim. Jeste ovde gorivo trash ali zato i postoji remap da ga namestite da radi na 91-2oct a za to je potrebno malo znanja a ne filozofiranja. OVER AND OUT

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 65
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #38 poslato: Maj 03, 2010, 10:15:52 posle podne »
Ja bih voleo da vidim dijagrame snage od vaseg auta TSI pa tek nakon toga mogu komentarisati ?

Mape od PPDa koje ste vi radili sam video i sve mi je jasno. ;)


P.S. Ako je tacno to sto tvrdite za moju musteriju, zasto mu onda vi niste uradili remap, pa da cujemo komentare?  biggrin

Da ne spominjemo A100 Hitachi i Antaru.
« Poslednja izmena: Maj 03, 2010, 10:18:50 posle podne od strane zarsilic »
Automotive Software Development

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf IV TDI chip tuning
« Odgovor #39 poslato: Maj 03, 2010, 10:44:35 posle podne »
 :huh: ??? PPD, vi gledali...  nesto ste pobrkali... ocito... a da se ova tema ne bi pretvorila u neko prepucavanje i u to ciji je veci, ja cu zavrsiti sa ovim postom a vi nastavite da filozofirate i prodajete pricu ovom narodu ovde ali to samo ovde i mozete i eventualno na elite forumu. no, skapiralju ljudi vremenom ko je ko i ko koliko moze i sta moze da uradi. ;)
« Poslednja izmena: Maj 04, 2010, 12:03:54 pre podne od strane zverko »