pa jeste ,nasi majstori,kad god je nesto malo teze i treba malo mozganja,a ne samo srafciger stelovanje kazu da je to nemoguce napraviti,da to sranje zamenis sa drugim karb,mislim na te famozne 2ee koji imam i ja na golfu,a generalno princip rada mu je nist spektakularno ,samo treba da je auto instlaciija motora u ok stanju,da davaci,potenciometri na njemu i okolo njega dobijaju tacno odredjenu struju i da im je otpor u tacno odredjenim granicama,dovoljno je jedna masa da nije ok ili da jedan vakuum falsira vazduh i da ne radi kako treba,istina ,pipav je i jako naporan za rad a to je ono od cega nasi majstori beze jer sto bi radili jedan karb dva dana i uzeti isto para kao za neki drugi koji nastekuju za pola sata,meni je isto jedan majstor kod mene predlagao da ga zamenim za 2e2 kad me je regulator zezao,nikad to ne bih uradio jer neuporedivo manje trosi od 2e2 i mnogo bolje prima gas