Bobane,jel si se zapitao mozda da ti srafovi nisu bili dovoljno jakog kvaliteta,pa su popucali,ili je bas taj vulkanizer prejako zategao iste,pa su zbog opterecenja pukli...Meni se X puta desilo da izlomim sraf u odvrtanju,a kamoli u zavrtanju...
Ja imam samo pozitivna iskustva i sa distancerima,adapterima i brezonima,jos nisam vozio srafove sa plivajucom maticom,ali nisam cuo bas previse losih iskustava...
Damire,granica ti je samo to sto nije bas pametno praviti adaptere od nekih 18-20mm ,vidjao sam i manje,npr. decko iz Kraljeva je vozio adaptere sa 4x100 na 5x120 koji su bili samo 14mm debeli,pritom vozio felne varene na 20 mesta,na autu koji ima 200ks i nonstop divljao,pa nije imao problema...
Kod adaptera je najbitnije da budu napravljeni 1000% kako treba i da su od kvalitetnog materijala,znaci ili celik ili aluminijum u kvalitetu za rezanje navoja,a njega imas samo kod Rajana i cena je o ho ho jaka,mislim oko 10-12e kilo...Celicni adapteri sa 5 na 5 rupa mogu da te uputim kod coveka za 100-120e sva 4 da ti napravi sa njegovim materijalom,inace covek je uradio do sada X kompleta adaptera,nikad problem...Brezone uzmes od Vracara i mirna glava...
I da,evo jedan cist primer,plavi Nissan 350Z u BG sa RH 19icama vozi adaptere od nekih 40ak mm ,to je ipak ozbiljan auto,vozi se svakodnevno,cak je i udes imao,pa nema problema sa adapterima,a prosle felne,takodje na istim adapterima je lomio vise puta...