Pa moraš da naduvaš gumu sa nečim 
Pa ako se MALO pazljivije procita uputsvo (iliti uputa, kao sa teksta na pocetku) lepo pise da je NEOPHODNO pre upotrebe bocu staviti na difuzor grejanja i odvrnuti grejanje na MAX, a zarad podizanja pritiska (tlaka) u samoj boci, a dok se boca greje, podigne se tocak dizalicom, jer je lakse napumpati gumu BEZ dodatnog opterecenja. Tako se na praznoj gumi moze dobiti do 1.5 bara, sto je dovoljno da se ovucete do prve pumpe / kompresora / vulkanizera . . .
Na samoj boci takodje pise do koje velicine gume je sprej dobar, ja za moje 17ice koristim, tj nosim u autu, sprej od 400 ml, nemogu sad da se setim marke, ali svi su uglavnom isti.
"Krpio" sam dva puta (razlicite) gume, iz jedne sam izvadio ekser fi 2.5 mm, a druga je prosto negde curela, pa za mesec dana dok mi stoji auto, ispusti na 0.8 bara. "Naduvao" je kutji sa srejem i otisao na pumpu i dopumpao gumu i zaboravio za problem

Evo jos nekih i kako izgledaju :


P.S. Sad sam video da se ona SLINA

sa pocetka sipa u praznu gumu pa se tek onda pumpa... Izvinjavam se ...
Ali lepo pise da nije za vetje brzine od 100 km, stoga smatram da je NJEsra i da je totalna prodaja magle u lepom pakovanju

Sprej pod pritiskom je KONza, kad vam kaem
