Druze sipaj ulje koje hoces samo da standard odgovara tvom motoru,to je manje bitna stvar ako su ulja orginal.Ne znam jesi li ista rijesio ali da prospe 2 l. ulja na semering radilice za 3000 km. najvjerovatnije bi ulje vec doslo do zamajca i lamele,ulje ide na prenosni sklop zbog rotacione sile spojnicke osovine i dolazilo bi do proklizavanja.Zato pomalo sumljam u to,ako ti nema ulja u interkuleru i osovina turbine nema lufta sve su sanse da za skidanje glave.Kompresija moze biti ok ali moraces skinuti glavu da mijenjas gumice ventila,uljne karike....ali ako do toga dodje uradi osvezenje te masine.Bez obzira sto kompresija moze biti u granicama ne isplati se rasturiti pa uraditi samo glavu,kupis set karika i letecih pa imas auto.
Dao Bog da to bude do fals ulja ili toga semeringa,nisam neki majstor iako sam skolom auto mehanicar sad mi je to vise hobi.Potrosen motor nije nista drugo nego kada se eksplotacijom pojave "preveliki zazori izmedju motornih sklopova", i bilo koje ulje da uspes ono ce da se trosi vrlo malo mozes uticati vrstom ulja na potrosnju.