E ovako momci,pokusacu da vam pomognem i da ubacim slike ako nadjem odgovarajuce,ovo su jedni od najkomplikovanijih karburatora na svetu,kad se pokvari teska muka ali kad radi perfekcija je jel je tvoje samo uci u kola i pipnuti kljuc,sve ostalo karburator radi sam.....ali ovaj problem tesko da mozete sami da resite osim ako niste mehanicari,proucavao sam ga danima,ja sam se obratio nekom inzenjeru precisne mehanike jel je cak bilo i potrebe da se pravi jedan deo koji nema da se kupi,a kad kupite karburator na otpadu on je dugo stajao bez goriva i odredjene membrane u vakumima se ukrute i popucaju te ne vrse svoju funkciju...ovako,ovo je mehanizam koji na vakum povlaci polugicu koja 'zakljucava' hidro sauh-dok ona ne povuce tu polugicu sauh ne moze da se vrati ili podigne..

u ovom crnom vakumu se nalazi ta membrana koja cesto riknjava tako da to moze biti problem,a isto tako moze i metalni puz u kojeg ulazi topla voda i koji uz pomoc nje siri neku oprugu koja povlaci sauh naravno ako ga otkoci ova polugica uz pomoc ove vakum pumpe,u njemu moze da spadne taj metalni puzic i da on ne funkcionise a isto tako moze da ne dolazi voda u njega kao i da ako ste nekad krpili hladnjak onim zapusivacima tecnim da je to zapusilo sitne kanalice u karburatoru...evo slika i tog dela

e sad ako ste ubacivali plin ti majstori imaju obicaj da poskidaju vakum creva i da pogresno povezu,kao i da neke male cepice pogresno postave koji pustaju vazduh samo u jednom smeru i oni se uglnavnom nalaze na vakum crevu i crno bele su boje bar kod mene,i onda to nabudze da radi iako po nekom principu nebi trebalo raditi,kod mene je radilo i kad poskidam sva vakum creva,a sad kad je uradjen nije hteo da radi ni jedno crevo kad skines a ima ih poprilicno..sledeci problem koji moze biti je i klip koji podize daje sam gas naravno ako ga vi imate,prvih par sekundi da ti nebi morao dati gas kad palis auto vec on to cini sam ako ima potrebe

isto tako proverite kad se auto ugreje dali u ovaj deo stize vruca voda on isto tako ima vaznu ulogu ali nisam tacno siguran pa da ne lupam,znam da ima neka iglica u njemu isto radi na princip vruce vode i bitno je da je on vreo kad je radna temperatura,ako nije znaci da ne funkcionise,da voda ne stize do njega,da je crevo zapuseno ili da taj deo jednostavno ne radi..obelezeno je crvenom strelicom ali moze biti i na drugom mestu obelezeno zelenom strelicom ispod ovog metalnog dela u kojem je puz opruga.

e sad karburator se mora isprati nitrom i vakum creva MORA povezati neko ko zna i nisu sve isti karburatori sa slika ali svi uglavnom rade po istom principu i imaju iste delove,pogledajte malo pa prokuzite sad kad imate slike i opis..ovaj covek sto je meni radio opravlja za 30e a komplet reparaciju radi za 50e,bar je tako bilo pre 3 meseca kad sam ja radio to je u arandjelovcu..e pa sad ako hocete mozete doci ja cu rado da priskocim u pomoc i da odemo do njega..izvinjavam se sto ste cekali odgovor tri sata sam kucao i trazio slike i pokusavao ja da se prisetim kako i sta,cak mi se i devojka naljutila,dosla kod mene a ja visim na kompu...nadam se da sam pomogao da se nije ljutila za dzabe!!POZZ momci