tacno tako, ima i Boschovaca koji su proizvodjeni do 2009 i i dalje su EU3.
Inace Mk3 nema EU3 motore nikako, ali to apsolutno nema veze sa sondama, sondu ispred kat-a imas i brljavice ti auto 90%, ja bih to probao na sledeci nacin, odem kod nekog poznanika koji ima dobar aparat za varenje i okinemo komplet cijev dje je KAT i navarimo drugu, a KAT kompletan sacuvas, i vozis ako bude problema vratis ga jer ti prva (prednja) sonda prijavljuje gresku ako ne, ipak ga sacuvas i vozis srecno i veselo sa mirisom kuvanih
(pri skidanju KAT-a pazi da ne cuknes s njime od nesto da se ne slomi sace ! )
za primjer navodim Felijicuju 1,3 (skodin motor 99god) koja nikad nije imala EU3 motore (mislim da nije ni EU2
) i posla je prednja lamda sonda i katastrofa probleme pravilo sve to, potrosnja je usljed svih poremecaja skakala i na 15 litara gradske lagane voznje (svi znamo da taj motor kad je ispravan ne moze preko 8l normalne voznje). Auto je trokiralo, brljavila temperatura i sl zajebancije.