Fabrika je poslala cirkularno pismo svim ovlašćenim servisima. Ako se dobro sećam, koraci su bili sledeći:
Skine se karter skine i se poklopac glave motora i naslage sa donje strane motora (karter i okolina radilice) i sa gornje strane strane motora (poklopac i prostor oko bregastih i lanca) se detaljno očiste.
Skinu se još neka vakum creva i očiste.
Sve se sklopi, stavi se nova uljna pumpa, nova cev za dovod ulja na turbinu. nov filter ulja i novo ulje.(502.00)
Motor se upali i sačeka da se zagreje na radnu temperaturu.
Kada se zagreje, doda se gas i motor dovede na 3500 obrtaja, i tako na fiksnih 3500 obrtaja se drži 30 minuta. (za to vreme se malte ne usija turbina i izduvna grana). Sve vreme se prati temperatura (da se ne pregreje) i pritisak ulja (da ne padne ispod dozvoljenog).
Nakon pola sata rada, motor se ostavi da radi još 10 minuta na leru.
Zatim se gasi, i menja filter ulja i ulje. (JBG, baca se praktično nov filter i novo ulje, ali tako je).
Ako se nakon ove intervencije ne javlja problem sa pritiskom ulja, onda je sve OK.
Ako se ponovo javi-motor je "kaput".
Ako je sve ok, nakon ovoga potrebno je na svakom drugom malom servisu, menjati cev za dovodjenje ulja turbini.
I napravljena je izmena što se tiče filtera ulja, ne ide više onaj koji je išao fabrički,(manji) već neki ogroman, kao traktorski....
Probaću da pronadjem taj cirkular fabrike servisima...negde sam ga imao u pdf-u