Autor Tema: Relej ili nesto drugo?  (Pročitano 5692 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kmecalo

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Karma: +0/-0
Relej ili nesto drugo?
« poslato: Avgust 14, 2008, 07:41:34 pre podne »
Problem je sa Pasatom B2, 1.8, 8v, motor JN! Naime poceo je da se gasi u voznji, da trza i prekida i na kraju nije hteo ni da pali! Pumpa u rezervoaru je nova ali se meni cini da je problem u releju za pumpu! Kada na pumpu dovedem 12V direkto sa akumulatora auto pali i radi extra, ali sa onim naponom, tj strujom koja dolazi preko releja nece da radi kako treba! Pomoc,sta uraditi? Relej je kupljen pre 6 meseci i ja sumljam da je on loseg kvaliteta i da ne provodi dovoljnu struju! Da li na pumpu sme da se dovede struja direktno?

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #1 poslato: Avgust 14, 2008, 10:23:37 pre podne »
Citat: Branko76
Problem je sa Pasatom B2, 1.8, 8v, motor JN! Naime poceo je da se gasi u voznji, da trza i prekida i na kraju nije hteo ni da pali! Pumpa u rezervoaru je nova ali se meni cini da je problem u releju za pumpu! Kada na pumpu dovedem 12V direkto sa akumulatora auto pali i radi extra, ali sa onim naponom, tj strujom koja dolazi preko releja nece da radi kako treba! Pomoc,sta uraditi? Relej je kupljen pre 6 meseci i ja sumljam da je on loseg kvaliteta i da ne provodi dovoljnu struju! Da li na pumpu sme da se dovede struja direktno?

druze nije taj relej tu za dzabe. pogledaj da ti nije capio osigurac za pumpu. nekada licna ne izgori do kraja nego samo malo pa on nema svh 12V nego recimo 6V.
Say no to spark plugs!

Van mreže Kmecalo

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Karma: +0/-0
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #2 poslato: Avgust 14, 2008, 11:36:25 pre podne »
Ma znam da nije za dzabe relej, zato i pitam sta da mu radim jer ne znam sta se jos nalazi u nisu za napajanje pumpe strujom! Osigurac sam takodje menjao i na pumpu dodje 12V ali je izgreda struja manja! To cu morati jos da premerim! Ne svidja mi se taj relej koji sam stavio a njegov originalni nece nikako da radi! A sve releje koje sam gledao da kupim su isti, ni jedan nije original vec na svima pisu brojevi rukom napisani!

Otkrio sam da nije problem u releju vec pretpostavljam da je problem u regulatoru/stabilizatoru napona, ali ne znam koji je to deo? Problem se ogleda u sledecem, kada je auto hladan pali najnormalnije i radi kao sat, bez oscilacija, namestio sam i manometar na ulaz u k-glavu, na kojem pokazuje pritisak od 5.5 bara, tada je napon na pumpi 12V. Taj pritisak je stabilan sve dok se ne ukljuci neki od potrosaca, kao sto su oborena i duga svetla, ventilator hladnjaka itd, tada dolazi do pada pritiska na oko 4 bara i motor pocinje da osciluje u radu, napon na pumpi je tada oko 10,5V. Kada je auto ugrejan ne moze da upali, pritisak na manometru je oko 3 bara a napon na pumpi je 10,5V. Cime se regulise/stabilizuje napon, da li je to regler ili komutator ili nesto drugo? Pomagajte, ne znam sta vise da proveravam. Pumpu sam stavio novu, relej je isto nov!
« Poslednja izmena: Avgust 16, 2008, 12:43:42 pre podne od strane KOSTA »

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #3 poslato: Avgust 15, 2008, 01:51:50 posle podne »
nisu rukom ispisani nego utisnuti.poceo si i novi topic a tema je ista,relej zameni jer te taj zeza moras da stavis neki malo kvalitetniji jer taj jednostavno ne obezbedjuje dovoljan napon,
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Kmecalo

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Karma: +0/-0
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #4 poslato: Avgust 16, 2008, 01:41:55 pre podne »
Izvinjavam se za novi topic ali izlude me auto!
Potrazicu novi relej ali sam danas doveo dodatnu masu na pumpu,ali mi se sve vise cini da je problem sa novom pumpom koju sam ugradio! Jer reaguje na najmanju probenu napona,a danas je pocela i da dosta zuji i biuji,posle samo 5 dana! Strasno! Cim radi 20-30 min pocinje da zeza prekida i da se gasi!

Van mreže Kmecalo

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Karma: +0/-0
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #5 poslato: Avgust 16, 2008, 04:39:22 posle podne »
Evo ovako, od jutros sam bio u garazi  i uradio sledece:
- skinuo pumpu
- skinuo sve plastike iz rezervoara u kojma stoji pumpa
- skinuo filter(mrezicu) i gumu koja se nalazi na pumpi i koja drzi pumpu u kucistu.
E tu sam video sta je problem i zasto pumpa zuji i gubi snagu. Guma , gore pomenuta, se raspala, ukrutila, ispucala i pocela da se mrvi u filter (mrezicu) i u kuciste tj plastiku u kojoj pumpa stoji i stvorila crni masni talog koji je pumpa uvlacila i zbog kojeg je zujala i gubila pritisak.
Kada sam sve ocistio, povadio iz rezervoara prljavstinu i sve spakovao unutra kako je bilo auto je upalio bez problema, bez zujanja pumpe, kao da je uopste nema, neverovatno. Dalje ukljucio sem sve potrosace, svetla, maglenke, ventilaror u kabini, 4 migavca, radio, svetlo u kabini i sve je radilo ok, ali kada se ukljucio ventilator hladnjaka poceo je da osciluje pritisak pumpe, cim sam iskljucio jedan potrosac npr. svetla sve se vratilo u normalu. Primeto sam da je kabal crveni sa + kleme tada vreo, zasto? Da li bi dobio nesto ako bih taj kabal pojacao sa jos jednim, paralelnim?
Relej koji je original sam vratio na mesto i sada radi ok, a onaj koji sam kuovao nije imao nista utisnuto na sebi vec samo rukom ispisan broj na obicnoj beloj nalepnici,tako je to valjda kod nas.
Ostaje mi jos da vidim kako se ponasa pod opterecenjem u voznji, kopka me zasto se onaj kabal onoliko greje i zasto pocne da varira pritisak kada se ukljuce svi potrosaci? Da li postoji neki ventil ili nesto sl. koji bi regulusao oscilacije u pritisku?

« Poslednja izmena: Avgust 16, 2008, 04:40:22 posle podne od strane Branko76 »

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13900
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #6 poslato: Avgust 16, 2008, 07:48:10 posle podne »
Pritisak varira zato sto ne dolazi dovoljan napon do pumpe jer drugi potrosaci vuku struju, pogotovo ventilator u kabini, oborena svetla, grejac na zadnjem staklu. Isti ti je razlog i za grejanje kabla.

Van mreže Kmecalo

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Karma: +0/-0
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #7 poslato: Avgust 16, 2008, 10:05:46 posle podne »
Vratio sam se sa probne voznje, za sada je sve ok, a neka tako i ostane!
Nema vise trzanja, prekidanja i variranja pritiska iako su bila upaljena svetla, radio, ventilator kabine a i ventilator hladnjaka! Dalje cu videti kako da smanjim opterecenje instalacija, vec sam kontrolisao tablu sa osiguracima i relejima, cini mi se ok, nema zagrevanja osim onog glavnog kabla koji dolazi sa + kleme direktno na osigurace!
HVALA svima na pomoci!
« Poslednja izmena: Avgust 16, 2008, 10:06:56 posle podne od strane Branko76 »

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #8 poslato: Avgust 17, 2008, 12:39:02 pre podne »
Poskidaj kleme i dobro ocisti unutrasnji deo kleme i stubice i ociti dobro kontakte kablova vezane za masu na sasiju i menjac odnosno motor.

Van mreže Kmecalo

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Karma: +0/-0
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #9 poslato: Avgust 17, 2008, 04:51:06 posle podne »
Cistio sam obe kleme, i prikljucak tog crvenog kabla na klemu, ostaje jos da vidim za masena motoru, onu na sasiji sam ocistio!

Van mreže sasam82

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Age: 43
  • Lokacija: obrenovac
  • Karma: +0/-0
    • http://
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #10 poslato: Avgust 18, 2008, 11:39:02 posle podne »


             pa brate ja pojma nemam kada ces ti u normalnim uslovima eksploatacije da upalis sve zivo sto imas u autu,pa normalno da ce doci do pada napona.nemas ti trfo stanicu pod haubom

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #11 poslato: Avgust 19, 2008, 11:00:18 pre podne »
Citat: sasa m
pa brate ja pojma nemam kada ces ti u normalnim uslovima eksploatacije da upalis sve zivo sto imas u autu,pa normalno da ce doci do pada napona.nemas ti trfo stanicu pod haubom
i to sto kazesh pogotovo ako samo das kontakt a ne upalis auto,onda samo praznis akumulator,jos pazi ventilator hladnjaka ima na instalaciji jak osigurac sto ti samo po sebi govori da trosi ko blesav
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Kmecalo

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Karma: +0/-0
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #12 poslato: Avgust 23, 2008, 08:33:40 posle podne »
Slazem se sa vama da nece sve biti upaljeno odjednom. Ali kao prvo nisam merio pad napona pri kontaktu vec dok je auto radio, jer dok auto ne radi ne moze ni ventilator hladnjaka da se upali. Sve potrosace sam ukljucivao da bih pronasao i otklonio kvar, tj problem koji me mucio. A morate se sloziti samnom da se i vama desava da ukljucite svetla i maglenke, ventilator u kabini, radio i da koristite migavce i to sve istovremeno sa ukljucivanjem ventilatora hladnjaka na koji ne mozete da uticete, i za sve to vam nije potrebna trafostanica (dovoljno je da upadnete u maglu)! A ja sam navodio da mi se problem javi i kada se ukljuci samo ventilator hladnaja! Najverovatnije problem je bio u mulju, tj zaprljanosti posude, odnosno mesta odakle pumpa vuce gorivo, pa je pumpi trebalo vise struje. Vozim auto vec 5-6 dana i za sada nemam nikakvih problema! Hvala svima na pomoci!
« Poslednja izmena: Avgust 23, 2008, 08:36:01 posle podne od strane Branko76 »

pekar

  • Gost
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #13 poslato: Avgust 23, 2008, 09:23:06 posle podne »
Brate proveri BONBINU,moguce da je ona pred crkavanje,juce sam sa mojim gazdom pricao,vozi kangu za potrebe firme,sta se dogadja,auto kada je hladan pali ko mina radi ekstra sve dok se ne zagreje na radnu temperaturu,e onda cim upali ventilator on pocne da trokira,seca nece da primi gas i ugasi se,kada se ohladi sve normalno radi i fukcionise sve do momenta kada dodje da upali ventilator,onda opet sve po starom zeza,zamenio bonbinu i sada sve je OK! Tako da za svaki slucaj proveri bonbinu!

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #14 poslato: Avgust 23, 2008, 10:13:36 posle podne »
Citat: Branko76
Slazem se sa vama da nece sve biti upaljeno odjednom. Ali kao prvo nisam merio pad napona pri kontaktu vec dok je auto radio, jer dok auto ne radi ne moze ni ventilator hladnjaka da se upali. Sve potrosace sam ukljucivao da bih pronasao i otklonio kvar, tj problem koji me mucio. A morate se sloziti samnom da se i vama desava da ukljucite svetla i maglenke, ventilator u kabini, radio i da koristite migavce i to sve istovremeno sa ukljucivanjem ventilatora hladnjaka na koji ne mozete da uticete, i za sve to vam nije potrebna trafostanica (dovoljno je da upadnete u maglu)! A ja sam navodio da mi se problem javi i kada se ukljuci samo ventilator hladnaja! Najverovatnije problem je bio u mulju, tj zaprljanosti posude, odnosno mesta odakle pumpa vuce gorivo, pa je pumpi trebalo vise struje. Vozim auto vec 5-6 dana i za sada nemam nikakvih problema! Hvala svima na pomoci!
ventilator hladnjaka ne ide preko kontakta tako da moze da se upali i vrti kad je auto ugasen normalno posle voznje jer se cesto desava da dok je auto u pokretu nema potrebe da pali vent. a kad stane vodena pumpa ne vrti tecnost i nema protoka vazduha pa se upali vent
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Kmecalo

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Karma: +0/-0
Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #15 poslato: Avgust 27, 2008, 02:09:52 pre podne »
Ljudi jos jedna stvar,slucajnost ili ne! Pre 2 dana mi crkao ventilator hladnjaka! Poceo da glavi,temperatura krenula gore,sreca video sam na vreme pa nije prokuvao! Kad se upali ventilator,pocne da skripi i krci, kao da negde glavi lezaj ili sl. Zamenio sam ga i sada je sve ok! Mozda je zato povlacio veliku struju i zezao ceo sistem,dok nije crkao!

Van mreže border

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Lokacija: Paracin
  • Karma: +0/-0
Odg: Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #16 poslato: Mart 15, 2010, 07:08:27 posle podne »
Ako su lageri ili biksne na tom vent. bili ukoceni ili je rotor ili stator nagoreo eto ti odgovora zasto se kabal grejao i bila je velika potrosnja struje, takodje postoji mogucnost da su i cetkice na alternatoru malo dotrajale pa ne proizvodi bas najbolju struju.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13900
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #17 poslato: Mart 15, 2010, 09:31:25 posle podne »
Gledajte datum pre postavljanja odgovora. ;)

Van mreže border

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Lokacija: Paracin
  • Karma: +0/-0
Odg: Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #18 poslato: Mart 15, 2010, 11:03:26 posle podne »
Kakve veze ima datum ako neko ima isti problem pa pretragom ili kako vec potrazi pomoc, ja sam na mnogim forumima nalazio odgovore koji su mi potrebni upravo na taj nacin bez obzira koliko su teme stare...

Krle

  • Gost
Odg: Relej ili nesto drugo?
« Odgovor #19 poslato: Mart 19, 2010, 12:14:18 pre podne »
Border popuni profil lepo, napisi odakle si (grad) ...  ;)