izmisljanje tople vode,ako se projektuje motor zna se kao prvo za koju namjenu,
prerade pogotovo,svaki turbo motor a pogotovo sto napucaniji (za trka)se radi sa sto manjim kompresionim odnosom,
tako da ako cemo gledati na verglanju ima malu recemo kompresuju sto se nadoknadjuje boost-om
i razim varijacijama podizanja snage(citaj pritisaka u cilindru=potiska klipa) a zna se na kojim rezimima rada i obrtaja ti motori funkcionisu,ali na kraju,se svodi na isto da se pritisak u cilindru povecava raznim varijacija turbo,g60,nitro etc,
opet razni varijacija,tj komp odnos fiksan,pritisak cilindrima varijabilan izbacena snaga varijabilona usled raznih varijacija vrste goriva,punjenja,temperature,ubrizgavanja,etc,za reci u par reci ioli recenica nemoguce
citat ovako manji komp odnos=vise prostora u cilindru=vise goriva zraka (turbo)=vise ostvarenog rada(snage)
=ostvarenje vecih obrtaja (mogucnost)=mogucnost mirnijeg rada(za klasiku auta)=manje opterecenje motora (nego obican d i ne u slucaju trka) al opet ihahah ima pisati