Automobile održavam kod svog majstora već 15god. i znam da će sve biti urađeno onako kako treba, čak i Passata B6, koji je kupljen nov.
O ovlašćenim servisima i znam mnogo iz prve ruke + razne priče, od toga da ne zamene ulje, filtere i ostale delove, a napišu da jesu, do toga da majstori izvlače delove iz servisa i posle ih prodaju po 50% nižoj ceni ( ovo je 100% proverena informacija ). Tako da nemam nameru da tamo održavam kola - setite se samo onog klipa sa Corsom OPC.
Delove kupujem u Wagen Autu oduvek i nisam imao nikakvih problema, počev od ulja i filtera, preko pločica, diskova, ramena, spona, homokinetičkih zglobova, pa do delova za veliki servis.
Evo šta se meni desilo 2008god.: tada sam vozio Audi A6 C5 i trebalo je promeniti homokinetički zglob. Pošto me je zanimala cena, zovem ja Porshe Ada, objasnim šta je i oni mi 'ladno kažu da nov košta 400€, da moram da ostavim stari, pa se onda poruči nov, koji se čeka desetak dana.

Samo sam se zahvalio, otišao u Wagen Auto, oni su imali Topran Hans Preis za 50€ odmah, ja platio, ugradio, sa njim prešao 60000km, tako je i otišao.
Pre toga, 2006god., na Passatu B5 sam imao čuveni problem sa paljenjem, tj. teško je palio kada je motor ugrejan. Oteram ja u Autokomerc kod Aerodroma, dočeka me neki nadrndani, pogleda saobraćajnu i kaže: tebi je motor pri kraju, najbolje da poručiš nov motor za 2500€, platiš ruke još 500€ i miran si.

Tada saznam za Draška iz Zemun Polja, koji je taj problem rešio za 70€.
Imam iskustva i sa servisima drugih proizvođača ( otac vozio Mercedes 124, brat Peugeot 206 ) i priča je slična, ali da ne spamujem.
Prema tome, ja se držim proverene varijante i ne mislim da je menjam.
