Zaboravio sam Daglish na tvoju ljutu masinu, a i Pekarevu

ipak je kasno bilo kad sam pisao odgovor, a i nije vas dugo bilo

Fitipaldi, znam drugara koji je uzeo A4 1.8T 99god i radio ciscenje od koksa sa preparatima, spustilo se to smece u karter, kad je promenio ulje i filter, koks mu zaglavio u nekom situ iznad kartera i zaribao mu motor. Dok je upalio lampicu za ulje vec je kasno bilo. Znaci ako je presao dosta motor, a ne znas od koga ga uzimas, obavezno skini i karter, pa ocisti i sve kako treba. Ovo govorim u najgorem mogucem slucaju jer sam identican slucaj nasao na netu, ali je VW u Kanadi pokrio trosak jer je bio u garanciji. Eto da ne bude samo u superlativima, da znas sta moze da ti se desi (pu pu)
Ja sam se zanosio zimus da mu menjam neke stvari i da za ~500e mu dignem snagu na teoretskih ~250ks, a onda sam skapirao koji ce mi to. Prvo povecavam potrosnju, drugo auto mi vozi zena

, trece ispadam alav

Mozda neko od majstora moze da kaze neko svoje iskustvo