Dosao sam na ideju da predstavim tatinu Octaviju, koju ja koristim kao "sluzbenu" (citaj:kad nemam goriva u Polu)
Text sam napisao sredinom prosle godine, pa cu ga samo prekopirati, a napisan je kad je imala 100.000km na satu. Sad ima 120.000 i nista se vaznije nije promenilo...
Kupljen u Februaru 2007. u A.C. Inter Srem, u Veterniku, zastupnik Škodinih vozila za ovaj deo Srbije.
Dugo se ćale razmišljao da uzme onaj 1.9 TDI sa 13X konja, ali pošto se trebalo dugo čekati uzeo je ovaj.
KARAKTERISTIKEMotor svima dobro poznat 1.9 TDI, 105ks, manuelni menjač, 5 brzina.
Oprema Elegance - sva 4 podizača, dvozonska digitalna klima, ABS, ASR, maxi dot, pregrade koje se hlade, alu felne 16", volan i sedišta podesiva "na sve strane", retrovizori sa grejačima i električnim komandama iz kabine, utičnica 12V u gepeku, maglenke, i ćale je još doplatio za mali kožni paket za volan, ručicu menjača i rukohvat ručne kočnice (izgled ćete videti na slikama kasnije). Imala je 2 godine garanciju, ili 100k pređenih km, a morali smo ići svakih 10k km na mali servis.
VOZNE KARAKTERISTIKEJa, kao laik, nisam tad znao kako inače idu auta, jer sem 1.6 16v iz Escorta, nijedan nisam vozio duže vreme, a i još nisam ni bio položio. Kad sam seo prvi put, to je za mene bio avion, kad mu zabiješ gas do kraja na 2000 obrtaja mislio sam da ću poleteti.
Gume koje su išle uz njega su bile Bridgestone Turanzza 205/55/16. Inače to su najkvalitetnije gume koje je Škoda nudila kao fabričke, i to je ćale dobio preko veze, jer se doplaćuju
. Extra gume koje su prešle 70k+ kilometara. Auto je jako upravljiv, iako malo bučan, dobro podnosi veće brzine, a najviše je vožen 196km/h (nije mogao više). Za ubrzanje do 100km/h mu je potrebno nešto više od 10 sekundi. Koči "u mestu", ABS dobro radi posao, a sa ARS-om bukvalno ne može da prokliže kad se kreće iz stanja mirovanja.
SERVISKao što sam već rekao na servis se išlo svakih 10k km, i menjani su mu filteri, ulje, i dodavana tečnost za pranje šoferke (da naplate više, sipaju 2 litre, naplate 5, al neka im). Sve je bilo extra do nekih 35-40k km, ili 9 meseci starosti, kad se počela paliti lampica Air-Bag-a, vozili smo ga u servis, uvek su poništavali, ali je opet uvek iskakalo, ne znaju zbog čega, ali sumnjaju da je od pomeranja vozačevog sedišta. Kažu da tu ima neki senzor, a ja, mama i tata vozimo u različitim položajima, jer smo svi različite građe, pa moramo da pomeramo sedište. Na nekih 70k km mi se dogodilo sledeće: vozim brata u školu, žurim da ne zakasni, kad odjednom sve počne da pišti i na DOT-u mi iskoči sledeće "oil preshure low, turn off engine", ja se usro. Ugasim auto, hoću sva 4 žmigavca da uključim, neće da se upale, krenem da upalim auto, neće grejač da pokrene, i bla, bla. Zovem ja tatu, on me isvagina ra dobro preko telefona, dodje mojim autom, sedne i upali Octaviu i ode. Ja u čudu! I to mi se opet dogodi posle mese, dva, i ja opet ga parkiram i ugasim, sačekam 20 minuta i bez problema upalim i odem. Kažem tati da mi se opet to dogodilo, a on kao "znam, dogadja se sad i meni"(znači nisam ja bio kriv)! Odveze ga u servis, i kažu mu da kompjuter nešto brljavi! Sreća da je bio pod garancijom, pa su za džabe sve odradili, i mislim da su menjali ceo kompjuter. Od tada, da ne ureknem, ni jedan jedini problem.