ovako filter ako imas 2 izvoda mozes da stavis i sa tri, ali razmisli jel ti treba to jer je onaj mali plasticni ventil koji ide na filter oko 500-700 dinara.
sta dobijas,,pa, hmmmmskoro nista posebno, svrha toga je samo da kao bolje odvaja vazduh iz goriva i da povratni vod drzi uvijek pun filter tj da ga dopunjava iz same pumpe, sa prelivnog voda....
a sto se tice ozivljavanja, mislim da sam vec negdje naveo cijene,,,
sa mozes uraditi, ravnanje glave oko 1500
kompletna obrada glave 5000
karike oko 3500
gumice ventila, 350
set dihtunga,sa diht glave oko 3000-4000
leteci lezajevi 900
lezeci lezajevi oko 1200
ventili 2500
hidropodizaci(samo ako se cuju i lupaju tj zvece) oko 500/kom, ima i set za 2500, ali tesko to da izdrzi duze vrijeme
e sad tips and tricks
uzmi karike od prve specijale, i kad izvadis klip, nadji neki stari klip i oko njega smirglu i ismirglaj onaj mrtvi dio cilinddra tj onaj dio iznad koji ne zahvata karika,,,ismirglaj dobro da ris koji je karika napravila skoro nestane,,,
onda karike od 1 specijale polako zbrusis turpijom tako da se uklapa...
dobices kompresiju skoro 30 sa tim,,,,
naravno ako nisu bas jajasti cilindri,,,onda nista sem specijale ne pomaze....
busenje bloka oko 8000
polovni klipovi, oko 60e
eto pa vidi sta je ciniti....ako sta mogu pomoci tu sam
a sto se tice grijaca, ako samo jedan ne radi a motor malo losiji nema sanse da upali,,,
preporuka iskra grijaci,,,250 din/kom, i rade kako valja...
inace ove bosch perverzije ne uzimaj ni za zivu glavu, slikacu da vidite kako izgledaju poslije 15 dana ti boshcici,,, rascvjetali se ko one puske u crtanim filmovima...i jako je tesko naci original,,,,a svi kostaju oko 600-700 dinara/kom...