Autor Tema: Noviteti  (Pročitano 156789 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Limited

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2469
  • Lokacija: Montenegro
  • Karma: +45/-30
  • Pol: Muškarac
  • Auto: IMT 539
Odg: Noviteti
« Odgovor #120 poslato: Septembar 29, 2011, 08:52:54 pre podne »
140ks u ovom malisanu to ce bit zanimljvo

Van mreže Gaginh0

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 513
  • Age: 36
  • Lokacija: Veternik
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pumpe düse, Piaggio Bevery 200
Odg: Noviteti
« Odgovor #121 poslato: Oktobar 04, 2011, 09:56:08 pre podne »
Predstavljen Seat Mii

Volkswagen je na Salonu u Frankfurtu predstavio mali gradski automobil pod imenom Up!, a nije se dugo čekalo da i ostali proizvođači iz VW koncerna prikažu svoje derivate istog automobila - najpre je prikazana Škoda Citigo, a sada je pred nama i Seat Mii.



Model Mii je prvi Seatov automobil u ovom segmentu, još od 2004. godine kada je predstavljen modela Arosa, takođe zasnovan na Volksvagenovom modelu - u pitanju je bio VW Lupo. Kao i u slučaju Škode Citigo, jedina vidiljiva razlika između Volkswagena Up! i Seata Mii jeste izgled prednjeg kraja automobila, dizajn aluminijumskih felni, zadnje svetlosne grupe, boje u unutrašnjosti automobila i spisak dostupnih opcija.



Ista situacija je i sa motorima: Seat Mii (dužina automobila iznosi 3,56 metara, a masa 854 kilograma) će pokretati novi 1,0 litarski benzinski motor snage 60 ili 75 KS. Sa slabijim motorom Seat Mii dostiže maksimalnu brzinu od 160 km/h, uz prosečnu potrošnju od 4,5 litara na 100 km, dok snažniji motor može da "potera" Mii do maksimalnih 170 km/h, uz prosečnu potrošnju od 4,7 litara.
Seat je najavio da će ponuditi i Ecomotive verziju, sa Start/Stop sistemom, koji bi trebalo da ima memisiju CO2 od 97 g/km, kao i CNG varijantu čija emisija ugljen-dioksida iznosi samo 86 g/km.



Seat Mii će od novembra da se pojavi u salonima u Španiji, i to u verziji sa troje vrata, dok će ostatak Evrope moći da ga kupi od proleća sledeće godine. Krajem 2012. bi trebalo da se pojavi i model sa petoro vrata.


Izvor: Vrele Gume Online


Meni je UP najlepsi, nem pojma sto, a Seat i Skoda su mi na drugom mestu...  :D
« Poslednja izmena: Oktobar 04, 2011, 09:59:10 pre podne od strane Gaginh0 »


Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Noviteti
« Odgovor #123 poslato: Oktobar 26, 2011, 09:05:26 posle podne »
Boban-Rus

Van mreže Gaginh0

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 513
  • Age: 36
  • Lokacija: Veternik
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pumpe düse, Piaggio Bevery 200
Odg: Noviteti
« Odgovor #124 poslato: Oktobar 28, 2011, 12:10:04 posle podne »
Audi A4/S4 2012

Audi A4 je više od 39 godina pravi Audijev bestseler i u prodaji je njegova osma generacija. Ovaj je proizvođač ukupno prodao 10 milijuna primjeraka ovog modela. Model A4 svojom elegancijom, isportskom notom čini centralni dio Audijeve marke. A sada, dizajn je postao još jasnije definiran i privlačan na svim modelima – limuzini, modelu Avant, allroad quattro i S4. Novi izgled dodatno ističe vodoravne linije prednjeg dijela. Poklopac motora je više zakrivljen, gornji kutovi single frame rešetke su podrezani, a poprečne rešetke i Audijevi prsteni dobili su treću dimenziju. Kod modela sa šest cilindričnim motorima ili u kombinaciji sa S line paketom, rešetka je obojana u sivo sa crnom bojom visokog sjaja. Redizajnirani odbojnici jako su privlačni sa svojim zakrivljenim otvorima za zrak, revidiranim rešetkama i ravnim prednjim svjetlima za maglu. Model A4 allroad quattro prepoznatljiv je po kromiranim vodoravnim dodacima na prednjoj maski i okruglim svjetlima za maglu.
Prednja svjetla su također promijenjena, s blagim valom u donjim rubovima te preraspodijeljenom unutrašnjosti svjetlosnog sklopa. Na zahtjev su dostupna Xenon plus prednja svjetla. LED dnevna pozicijska svjetla čine usku, optički homogenu traku, koja ostaje otvorena u blizini Xenonskih leća. Na zahtjev su također dostupna prilagodljiva prednja svjetla koja slijede okretaje upravljača. Stražnja svjetla odražavaju oblik prednjih svjetala, a u kombinaciji sa Xenon plus svjetlima imaju homogene LED trake. Redizajniran je stražnji odbojnik s integriranim difuzorom, s time da ispušni sustav uvijek završava s dvostrukim cijevima. Postoji mogućnost biranja 15 vanjskih boja, uključujući četiri nova tona. Limuzinski i Avant modeli nude S line exterieur paket, dok Avant također uključuje krovni spojler. Ove promjene su samo za nekoliko milimetara utjecale na vanjske dimenzije. Limuzinski i Avant modeli imaju dužinu od 470 cm, dok A4 allroad quattro i S4 modeli su dugački 472 cm. Međuosovinski razmak za sve modele je 281 cm, a širina je redom 183 i 184 cm. Visina varira između 141 i 150 cm ovisno o izvedbi karoserije.
Unutrašnjost A4 modela je također dodatno profinjena. Audi nudi veliki izbor novih obruča upravljača s kromiranim i umetcima visokog sjaja, dok kožni, sportski obruč upravljača također po želji uključuje podrezan donji dio. Stup upravljača i kontakt brava su promijenjeni. Dodaci visokog sjaja i tanki kromirani umetci na kontrolama doprinose eleganciji unutrašnjosti. Vrhunska završna obrada čini da upravljanje bude još jednostavnije i intuitivnije. MMI navigacijski sustav plus sustav sada uključuje četiri umjesto osam tipki, dok je funkcija upisa integrirana u gumb za kontrolu glasnoće. Druga poboljšanja se odnose na automatski mjenjač, efikasniji klima uređaj, Audi drive select sustav i multifunkcijski obruč upravljača. Grijanje sjedala i klima uređaj se sada direktno kontroliraju preko odgovarajućih tipki. Visoka kvaliteta izrade se u Audijevim modelima podrazumijeva, kao što je to slučaj i u odabiru boja.
Sve boje unutrašnjosti – osim crne – su ponovo usklađene. Asortiman boja presvlaka je također ponovo definiran, tako da Feinnappa koža sada zamjenjuje Valcona kožu. Nova, jednodijelna ploča s instrumentima je bojom prilagođena unutrašnjosti, dok su umetci dostupni u Aluminium Trigon, tamno smeđoj lješnjak i finoj, zrnatoj, pepeljastoj, prirodno sivoj izvedbi. Posebno su oku ugodni umetci od Beaufort višeslojnog hrasta. Unutrašnjost S line paketa dolazi u crnoj boji, profinjenoj s detaljima visoke kvalitete. 18-inčni kotači ili opcijski 19-inčni kotači i S line sportski ovjes, koji karoseriju spušta za 30 milimetara, nadopunjuju ovaj paket. Audi exclusive i Audi exclusive line paketi nude dodatne opcije za prilagođavanje vašeg vozila. Prtljažnik modela A4 limuzine i dalje ima kapacitet od 480 litara, odnosno 962 litre s preklopljenim stražnjim sjedalima. Modeli A4 Avant i A4 allroad quattro imaju kapacitet prtljažnika, redom 490 i 1430 litara, dok za oba modela Audi nudi opcijski električki upravljani poklopac prtljažnika.

Pogonski sustav novog modela A4 postavlja nove standarde. Potrošnja goriva je u prosjeku snižena za 11 posto, unatoč povećanju snage i okretnog momenta većine motora. U limuzinskom i Avant modelu, Audi nudi šest TDI i četiri benzinska motora, uz 23 moguće kombinacije motora i mjenjača. Svi motori uključuju sustave direktnog ubrizgavanja goriva s prednabijanjem, a start-stop i sustav obnove energije su dio standardne opreme. TDI motori kombiniraju visoki okretni moment s primjernom štedljivosti, s time da su četverocilindrične izvedbe doživjele značajne promjene. Novi centrifugalni ublaživač na osnovi klatna (u 2.0 TDI motorima sa 100 kW, 120 kW ili 130 kW s quattro pogonom) i dvostruki zamašnjak čine da motor radi još uglađenije i tiše pri niskim okretajima, te omogućuju još ranije prebacivanje u viši stupanj prijenosna i uštedu do 0,2 l/100km.
Najštedljivija izvedba u obitelji je model Audi A4 2.0 TDI snage 100 kW (136 KS). U limuzinskoj izvedbi, ovaj motor u prosjeku troši samo 4,2 l/100km – što je ekvivalentno CO2 emisiji od samo 112 g/km. Novi A4 2.0 TDI snage 120 kW (163 KS), također optimiziran za maksimalnu efikasnost, troši 4,4 litre dizelskog goriva na 100 km. To odgovara CO2 emisiji od 115 g/km. Oba motora su dostupna u limuzinskoj i Avant izvedbi. Uz to, dostupna su tri druga četverocilindrična dizelska motora, snage 88 kW (120 KS), 105 kW (143 KS) i 130 kW (177 KS). Oni se također mogu naručiti u allroad quattro izvedbi, kao i u osnovnim modelima. Tri V6 TDI motora kompletiraju ponudu. Motor 3.0 TDI snage 150 kW (204 KS) (ne u izvedbi allroad quattro) je najefikasniji šest cilindrični motor u svojoj klasi u svijetu; u modelu A4 limuzini u prosjeku troši samo 4,9 l/100km. Druga inačica 3.0 TDI, generira 180 kW (245 KS), u izuzetno čistoj dizelskoj izvedbi.

Ova serija A4 modela, također predstavlja najnovije tehnologije benzinskih motora. Novi član TFSI obitelji je 1,8-litreni motor, dostupan u limuzinskoj i Avant izvedbi. Ovaj četverocilindrični motor osigurava sportski potisak, uz snagu od 125 kW (170 KS) i 320 Nm okretnog momenta. Prosječna potrošnja ovog motora u limuzinskoj izvedbi je ograničena na 5,6 l/100km ili 134 g/km CO2. Ovo je smanjenje potrošnje od 19 posto u odnosu na prethodni motor. Novi 1.8 TFSI motor uključuje mnoge inovacije: u sustavu kontrole ventila i načinu njihovog podizanja, u novom sustavu upravljanja toplinom, u sustavu ubrizgavanja goriva, u turbo punjaču i integraciji ispušnog sklopa u glavu motora. Motor je lakši za 3,5 kg i njegovo unutrašnje trenje je značajno smanjeno. Bazni benzinski motor je 1.8 TFSI sa 88 kW (120 KS). 2.0 TFSI – kao jedini benzinski motor koji je dostupan u modelu A4 allroad quattro – isporučuje 155 kW (211 KS). U vrhu ponude je 3.0 TFSI u dvije inačice. U modelu A4, ovaj V6, koji će se ponudi naći malo kasnije, osigurava snagu od 200 kW (272 KS). U sportskom S4 top modelu, njegova snaga je impresivnih 245 kW (333 KS).

Široki asortiman pogonskih sustava je tipičan za Audi. Šest-brzinski ručni mjenjač je standardni dio ponude u limuzinskim i Avant modelima s pogonom na prednje kotače; većina izvedbi kao opciju nudi kontinuirano promjenjivi multitronic. Izvedbe s quattro pogonom imaju ručni mjenjač ili (od motora 2.0 TDI sa 130 kW (177 KS) na više) sedam brzinski S tronic mjenjač. Model A4 allroad quattro uključuje ručni mjenjač ili S tronic mjenjač uz bilo koji motor. Inovativni sustav upravljanja toplinom, između ostalog, skraćuje vrijeme zagrijavanja ručnog mjenjača, te time smanjuje gubitke zbog trenja. Svi mjenjači su prepoznatljivi po uglađenom i preciznom radu, visokoj efikasnosti i širokom rasponu prijenosnih odnosa – visoki prijenosni odnosi viših brzina smanjuju potrošnju goriva, dok kratki prijenosni odnosi nižih brzina doprinose dinamici vožnje.

Quattro stalni pogon na sve kotače je standardni dio opreme modela A4 allroad quattro, te je dostupan u limuzinskoj i Avant izvedbi od motora 2.0 TDI sa 105 kW (143 KS). U ovom slučaju A4 obitelj rabi samo-blokirajući središnji diferencijal. U normalnim uvjetima vožnje, ovaj sustav prvenstveno prenosi moment motora na stražnje kotače u omjeru 40 prema 60. Po potrebi se preraspodjela momenta događa u najkraćem mogućem vremenu. Funkcija vektorskog upravljanja okretnim momentom nadopunjuje rad središnjeg diferencijala s fino doziranim aktiviranjem kočnica, kako bi upravljanje bilo još preciznije i sigurnije. U V6 quattro izvedbama, Audi nudi sportski diferencijal kao nadopunu, koji modelu A4 osigurava maksimalnu preciznost i snažno prianjanje prilikom skretanja u zavoje na rubu mogućnosti upravljanja. Ova jako napredna komponenta po potrebi aktivno raspodjeljuje snagu između stražnjeg lijevog i desnog kotača.

Elektromehanički servo sustav upravljanja je nov u svim modelima ove serije. Direktni prijenosni odnosi osiguravaju precizno držanje ceste, dok blago aktiviranje kočnica osigurava protudjelovanje povlačenja automobila u jednu stranu na neravnim skliskim površinama. Elektromehanički servo sustav upravljanja ne troši energiju tijekom vožnje po pravcu, što smanjuje potrošnju goriva do 0,3 l/100km. To je ekvivalentno smanjenju CO2 emisija do 7 g/km. Još jedna napredna značajka koja modelu A4 daje specijalni status u njegovoj klasi je Audi drive select sustav. U osnovnom paketu, vozač može prebacivati karakteristike gasa, točke prebacivanja automatskog mjenjača, način rada servo upravljača i automatskog klima uređaja između četiri načina rada 'comfort', 'auto', 'dynamic' i 'efficiency'. Ako je ugrađen i navigacijski sustav, također je uključen dodatni 'individual' način rada. Sve izvedbe s prednjim pogonom modela A4 uključuju elektronski program stabilnosti (ESP) s elektronskim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem. Prilikom dinamične vožnje, ovaj sustav dodatno poboljšava upravljanje i sigurnost, minimalnim aktiviranjem kočnica na prednjem kotaču na kojemu je manje opterećenje jer se nalazi s unutrašnje strane zavoja. Velike kočnice s ventiliranim prednjim i stražnjim diskovima u mnogim izvedbama, omogućuju izvrsne značajke kočenja, te se mogu precizno dozirati.

Sve A4 izvedbe silaze s proizvodne trake na elegantnim aluminijskim naplatcima. Ovisno o izvedbi motora, oni imaju dimenzije 16 ili 17 inča; gume s optimiziranim otporom kotrljanja imaju dimenzije 205/60 i 225/50. Model A4 3.0 TFSI ima 18 inčne naplatke s gumama dimenzija 245/40. Ponuda se kreće do 19 inčnih naplataka s gumama dimenzija 255/35. Četiri od 18 dostupnih naplataka imaju novi dizajn. Model A4 allroad quattro se nudi sa četiri neovisno dizajnirane izvedbe naplataka. Za A4 obitelj, Audi nudi napredne sustave pomoći, kako bi vožnja bila što opuštenija. Standardni dio paketa u svim izvedbama je novi informacijski sustav vozača s preporukama kočenja – on detektira i svraća pozornost vozača na odstupanja od tipičnog ponašanja u vožnji na osnovi pokreta upravljača i drugih parametara. Sustav prilagodljivog tempomata održava konstantnu udaljenost modela A4 od vozila ispred njega pri brzini između nula i 200 km/h. Ako vjerojatnost naleta na vozilo ispred postane jako visoka pri brzinama ispod 30 km/h, sustav će do kraja aktivirati sustav kočenja. Audi active lane assist pomaže vozaču da ostane u svojoj voznoj traci. Kamera detektira linije vozne trake i sustav po potrebi aktivira blage korekcije upravljača. Audi side assist nadzire prostor iza modela A4 uz pomoć radara, i na primjer detektira bilo koja vozila u mrtvom kutu.

Za seriju modela A4, Audi nudi cijeli komplet najmodernijih informacijskih i zabavnih sustava. Standardni dio opreme je chorus CD radio uređaj sa osam zvučnika, dok se u vrhu ponude nalazi MMI navigacijski sustav plus s velikim tvrdim diskom, zaslonom u boji, 3D grafikom i DVD reproduktorom. Glasovna kontrola i opcijski prijemnik digitalnog radio signala su dodatna unaprjeđenja ovog sustava. Napredni dodatak MMI navigation plus sustava je Bluetooth online telefon u automobilu. Preko Audi connect sučelja, sustav pruža specijalne usluge u automobilu, kao što je glasovna kontrola Google pretraživanja točaka interesa i navigacije preko Google Earth fotografija, zajedno s Google Street View aplikacijom. Audi online prometne informacije su jedna od tih usluga koja vozaču pruža novosti o zagušenjima prometa na odabranoj ruti. WLAN hot spot je još jedna značajka Bluetoth online telefona u automobilu, koja putnicima u modelu A4 omogućuje surfanje Internetom i slanje e-mail poruka preko njihovih mobilnih uređaja. Model Audi S4, dostupan u limuzinskoj i Avant izvedbi, uključuje najsnažniji motor u ponudi – 3.0 TFSI snage 245 kW (333 KS) i 440 Nm okretnog momenta. Prosječna potrošnja limuzinske izvedbe je niskih 8,0 l/100km – uz izuzetne performanse: S4 ubrzava od nula do 100 km/h za 5,0 sekundi i postiže elektronski ograničenu najveću  brzinu 250 km/h. Promijenjeni Audi S4 se može prepoznati po promjenama prednjih svjetala, po odbojnicima, otvorima za zrak i bojama. Unutrašnjost također uključuje suptilne promjene izgleda. S sportski ovjes i 18-inčni naplatci modelu S4 osiguravaju izvanredno držanje ceste.

Izvor: Autoportal.hr






















Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #125 poslato: Oktobar 29, 2011, 11:58:43 pre podne »
 wub wub wub

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #126 poslato: Novembar 01, 2011, 02:36:05 posle podne »
U VW Up! stalo 16 ljudi

Iz Volkswagena tvrde da je njihov najmanji model veoma prostran automobil. Da bi dokazali ovu pretpostavku, zaposleni u VW Komunikacijama postavili su nezvanični svetski rekord.

Mislili su da, ako se zaista potrude, u Up! može stati mnogo više ljudi od predviđenih četvoro. Rezultat - 15 žena i jedan muškarac stisli su se u njegovoj unutrašnjosti. Ali, u ovom slučaju putnicima uopšte nije bilo udobno.

Dvoje je ušlo u gepek, jedna osoba se popela na tablu, sedmoro je zauzelo zadnja sedišta. Četvoro je stalo na prednja sedišta, a dvoje u prostor za noge. Zatim su gepek i prozori zatvoreni. Eto rekorda - ukupno16 ljudi u novom Volkswagenu Up!.

Da podsetimo, sa 3,54 metara dužine i 1,64 metara širine, Up! je jedan od najmanjih automobila sa četiri sedišta.

http://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2011&mm=10&nav_id=551415

Van mreže Gaginh0

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 513
  • Age: 36
  • Lokacija: Veternik
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pumpe düse, Piaggio Bevery 200
Odg: Noviteti
« Odgovor #127 poslato: Novembar 03, 2011, 05:40:14 posle podne »
Passat CC 2012










Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #128 poslato: Novembar 03, 2011, 09:47:34 posle podne »
 wub driving

Goran79

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #129 poslato: Novembar 11, 2011, 12:26:50 posle podne »
Volkswagen Eos ‘Sport & Style’

Volkswagen Germany has released details of a special edition Eos model, the “Sport & Style”, which offers extra equipment at a reduced price.

The new package sees Volkswagen’s stylish coupé convertible receive 17-inch “Michigan” alloy wheels, leather steering wheel, heated seats finished in grey Alcantara with black leather bolsters, leather door panels, ambient footwell lighting, brushed stainless steel pedals and sill protection plates bearing the “Sport & Style” logo.

Pricing starts at € 32,325, with buyers given the option of petrol-engined models producing between 90 kW/122 hp and 155 kW/210 hp, while diesel fans are offered a 103 kW/140 hp version. For an extra € 1,195 you can get the “Black Style Premium” package, which includes 17-inch “Minneapolis” alloy wheels finished in gloss black with matching roof and mirrors, darkened rear windows and sports suspension.









Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Noviteti
« Odgovor #130 poslato: Novembar 11, 2011, 07:52:21 posle podne »
http://auto.mail.ru/article.html?id=35671   

Povratak u novi zivot T-2, koji predlaze VW u Holandiji za 32 425 е, a proizvodi se trenutno u Juznoj Americi. clap clap clap
Boban-Rus

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Noviteti
« Odgovor #131 poslato: Novembar 23, 2011, 05:43:31 posle podne »
Volkswagen predestavio novi Passat Alltrack !!!! clap clap clap

http://auto.mail.ru/article.html?id=35782
Boban-Rus

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #132 poslato: Decembar 01, 2011, 11:18:41 pre podne »

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #133 poslato: Decembar 02, 2011, 11:43:41 pre podne »

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #134 poslato: Januar 09, 2012, 09:10:56 pre podne »

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #135 poslato: Januar 09, 2012, 12:35:40 posle podne »
Pa dobro, lepo je pored lamba i konjic tapsac

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #136 poslato: Januar 09, 2012, 07:08:08 posle podne »
Taj rad! clap
Na mala vrata ući u F1!

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2419
  • Age: 47
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: Noviteti
« Odgovor #137 poslato: Januar 09, 2012, 07:29:38 posle podne »
 wub wub
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....


Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20680
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #139 poslato: Mart 21, 2012, 02:44:41 posle podne »
http://www.vw-club.rs

VW od jeseni proizvodi Boxtera



Volkswagenova fabrika u nemačkom Osnabriku, u kojoj se od marta prošle godine proizvodi novi Golf kabriolet, će ove jeseni početi sa proizvodnjom Porsche Boxstera. Porsche se odlučio na ovakav potez kako bi zadovoljio veliku potražnju, koju glavni proizvodni pogon u Cufenhauzenu nije mogao da isprati. Probna proizvodnja će krenuti na leto. Silazak prvog modela Boxstera sa trake u Osnabriku je potvrđen za jesen, ali za sada nisu poznati drugi podaci o samom projektu, kao i o očekivanom obimu proizvodnje. Proizvodni kapacitet fabrike, koja se u Volkswagenovom vlasništvu nalazi od 2009. godine, je oko 100,000 vozila godišnje. Dosadašnji proizvođač, zadužen za dodatnu proizvodnju Porscheovih modela, je bio finski Velvet Automotive, koji u periodu od 1997. do 2011. godine, proizveo 227,890 modela Porsche Boxstera i Caymana, u fabrici u mestu Usikaupunki.


Novi Audi Q6



Još jedan Audijev krosover se našao na meti špijunskih fotografa i to sa dobrim razlogom, jer je reč o modelu, koga najbolje možemo opisati kao Sportback verziju poznate SUV serije nemačke kompanije. Q6 je pre svega zanimljiv, jer ovaj model treba da postane tržišni rival BMW-ovom X6. Špijunski fotografi ponekad treba da obrate posebnu pažnju na prototip, kako bi se uverili da je zaista reč o test-vozilu, što ovde nije bio slučaj, jer je produženo međuosovinsko rastojanje lako odalo ovaj model, uprkos karoseriji Q5. Samim tim, Q6 neće ni približno ličiti na ovaj prototip, a očekuje se da će imati elegantnu siluetu sa linijom krova koja će izgledom podsećati na onu sa A5 i A7 Sportback modela. Za snagu će biti zadužena liinija četvorcilindričnih V6 motora sa turbo-kompresorom, koja će imati i dizel i benzinske predstavnike, kao i najmanje jednu hibridnu varijantu. Proizvođač automobila iz Ingolštata je potvrdio ne samo razvoj Q6, već i manji model, sličnog stilskog izgleda, Q4, ali za sada nema informacija o tome kada bi Q6 mogli da očekujemo na tržištu.

Audi TT treće generacije

Biće interesantno videti šta nam Audijevi dizajneri spremaju sa predstojećim modelom treće generacije sportskog automobila TT, a to se pre svega odnosi na stilski izgled. Za sada, jedini uvid u izgled novog modela su najnovije špijunske fotgrafije test-vozila, "uhvaćenog" negde na testiranju u Evropi (pretpostavljamo negde u Skandinaviji). Novi model Audija TT biće zasnovan na novoj Volkswagenvoj MQB platformskoj arhitekturi, koja je svoju premijeru imala u Ženevi, prestavljanjem novog Audi A3 hečbeka. Uz to, MQB platforma će se naći na velikom broju budućih Volkswagenovih modela, uključujući i novu generaciju Golfa. Malo šta se može zaključiti na osnovu špijunskih fotografija, osim što se čini da novi TT ima nešto veće međuosovinsko rastojanje u odnosu na svog prethodnika. Zvaničnici kompanije iz Ingolštata nagoveštaaju da će novi model biti lakši i "prilagođeniji vozaču" od aktuelnog modela. Još uvek je rano spekulisati o tome šta će se naći pod haubom TT-a, ali je gotovo sigurno da će do 2014. godine, kada je zakazano predstavljanje novog modela, nemačka kompanija proširiti ponudu sa novim, ekonomičnijim motorima, poput 1.4-litarskog TSI benzinca, koji je debitovao na novom Polo GT Blue modelu.


VW Golf VII Electric dolazi 2013



Nemački proizvođač automobila Volkswagen je zvanično objavio da električna verzija nove generacije modela Golf dolazi na tržište krajem 2013 godine. Prema podacima proizvođača, električni Golf sedme generacije će biti nazvan E-Golf, pa će kompanija napustiti trenutni Blue-E-Motion naziv koji se koristi na ekološkim koncept vozilima. Nova generacija modela Golf u svojoj elektro verziji će biti razvijena na istoj novoj modularnoj platformi MQB koja će takođe biti u budućim modelima kao što je Audi A3, koji je zvanično predstavljen javnosti na Auto salonu u Ženevi. Volkswagen kaže da će MQB platforma omogućiti da je koriste proizvođači tradicionalnih i alternativnih pogonskih sistema bez većih izmena u strukturi automobila. Trenutni Blue-E-Motion Golf koncept koristi električni motor koji pokreće litijum-jonskim baterijama koje se nalaze ispod zadnjeg sedišta i ispod centralnog tunela. Vozilo će imati 115 konjskih snaga i 270 Nm obrtnog momenta. Model bi mogao da ubrza do 100 km/h za 11,8 sekundi pre nego što postigne maksimalnu brzinu od 205 km/h. Slabe performanse električnog Golfa izazvane su zbog novih 205 kg težine koju je dodao ugrađeni električni pogon. Pored E-Golfa, VW takođe planira plug-in hibridnu verziju popularnog modela koja treba da se pojavi na tržištu u 2015 godini.

Novi VW Cross Coupe



Volkswagen je za Sajam automobila u Ženevi pripremio unapređenu verziju koncepta Cross Coupe, pri čemu je zamenio originalnu benzinsko-električnu hibridnu pogonsku jedinicu još efikasnijom kombinacijom dizelskog i električnih motora. Novi Cross Coupe opremljen je dvolitarskim TDI dizelskim agregatom i sa dva elektro-motora. Automobil je zasnovan na Volkswagenovoj novoj MQB platformi (Modular Transverse Matrix), koja je podložna mnogim varijacijama. Poput originalne verzije predstavljene u Japanu, novi koncept kombinuje snagu dizelskog agregata i električnog motora za pogon na prednjoj osovini, dok drugi električni motor pokreće zadnju osovinu. Dizelski motor nudi 400Nm već od 1600 obrtaja, a električni motori daju 180Nm napred i 270Nm nazad. Cross Coupe opremljen je osmomodulskom litijum-jonskom baterijom energetskog kapaciteta 9,8kWh. Ukupna snaga sistema je 306KS, što omogućava vozilu težine 1858kg dostizanje maksimalne brzine od 220km/h, uz emisiju CO2 od 46gr/km i potrošnju od 1,8 litara. Volkswagen navodi da ovaj SUV ubrzava do 100km/h za 6,5 sekundi i ima domet od 1280km sa punim rezervoarom goriva i baterijama na maksimumu. Za kratka putovanja, Cross Coupe može da pređe 45 km samo na električni pogon, uz maksimalnu brzinu od 75 km/h.

Novi VW Golf GTI Cabriolet



Nemački VW je otkrio 207 KS snažni kabriolet kao novu verziju omiljenog modela Golf GTI. Kada bude debitovao na Salonu automobila u Ženevi sledeće nedelje, ovo će biti tek drugi put da Golf GTI bude dostupan bez fiksnog krova. Ispod haube je isti 2,0 litarski TSI benzinski motor kao u osnovnoj verziji koji pokreće prednje točkove. Performanse će biti drugačije zbog povećane težine za 180 kg u odnosu na osnovnu verziju, tako da ubrzanje do 100 km/h traje 7,3 sekundi. Maksimalna brzina je 235 km/h, dok će potrošnja goriva biti oko 8 L/100 km. Ovi podaci su vezani za verziju sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok će verzija sa DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom biti kao opcija i nudiće praktično identične performanse i potrošnju goriva kao i verzija sa običnim menjačem. Kao što se očekuje, na vozilu su 19-inčni točkovi od legure aluminijuma, kao i malo ekstremnija karoserija koja je zamenila konvencionalni stil kod osnovnog GTI modela. Model ima sportsku prednu masku sa horizontalnim crvenim linijama koje idu kroz nju, točkove u obliku telefonskog brojčanika i dvostruki zadnji kraj izduvnih cevi. Mekom krovu automobila je potrebno 9,5 sekundi da se sklopi i to može da se radi na brzinama do 30 km/h. Unutra ima mesta za četiri odrasle osobe i za razliku od osnovne GTI verzije, ova verzija ima kožnu unutrašnjost kao standard, dok su sva sedišta su presvučena dodatnom Interlagos tartan tkaninom. Prodaja startuje u Evropi u septembru, a cene će počinajti od najmanje 30.000 evra.