Autor Tema: Problem sa protokomerom na golfu III 2.0 gti 16v sa ugradjenim plinom  (Pročitano 1698 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže daba.jovanovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
Problem sa protokomerom na golfu III 2.0 gti 16v sa ugradjenim plinom
« poslato: April 07, 2010, 10:51:31 posle podne »
Dali je neko imao problem sa protokomerom na golfu III 2.0 gti 16v sa ugradjenim plinom?
« Poslednja izmena: April 08, 2010, 12:23:29 pre podne od strane Ivan KS »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Jedno pitanje
« Odgovor #1 poslato: April 07, 2010, 10:54:22 posle podne »
imali su ga svi koji nemaju sekvent plin ili rastelovan sekvent. desi se ponekad detonacija i unisti protokomer. nemaju svi abf motori protokomer, imas 2 tipa instalacije na tom autu

Van mreže daba.jovanovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
Odg: Jedno pitanje
« Odgovor #2 poslato: April 07, 2010, 11:00:46 posle podne »
Imao sam detonacije ali to je bilo zbog kablova pa sam ih zamenio i pukao 7000din, ali vishe detonacija nema. Interesuje me kako se shteluje kalibracionaopruga kako se podeshava po difoltu

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Jedno pitanje
« Odgovor #3 poslato: April 07, 2010, 11:04:53 posle podne »
malo mi uprosti to pitanje, jezikom prostog naroda, bez strucnih termina

Van mreže daba.jovanovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
Odg: Jedno pitanje
« Odgovor #4 poslato: April 07, 2010, 11:48:34 posle podne »
mislim kako se nameshta protokomer fabrichki

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6716
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Jedno pitanje
« Odgovor #5 poslato: April 07, 2010, 11:54:30 posle podne »
ja bi teme sa ovakvim naslovom brisao
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13872
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa protokomerom na golfu III 2.0 gti 16v sa ugradjenim plinom
« Odgovor #6 poslato: April 08, 2010, 12:23:55 pre podne »
Naslov izmenjen. ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa protokomerom na golfu III 2.0 gti 16v sa ugradjenim plinom
« Odgovor #7 poslato: April 08, 2010, 05:35:49 posle podne »
protokomer je fabricki podesen prema usisavanju dimenzija precnika i hoda klipa X 4 i uskladjen sa duzinom usisavanja, od otvorenog usisnog ventila do mesta postavljanja protokomera. abf motor, njegova elektronika parametri itd itd itd nisu ni zamisljeni da ca taj tip nekad raditi na gas. isto bio bilo da si postavio pitanje crkla mi je h4 sijalica u faru i kako se ona fabricki podesava da mi bude ok...
kako ti je majstor podesio rad auta na plin? koje funkcije motornog kompjutera su ostale u finkciji a koje ne? sta se desava sa lambda zondom koja svo vreme rada salje informaciju o siromasnim co2 gasovima? sta ocekujes od tog auta kad ga na prekidacu prebacis na benzin? i ja vozim pasata16v 9a na plin. ali da znas jedno NEPOSTOJI vw, sem mk2 i mk3 1,8 monopoint da mozes imati stopostotnu ispravnost i kao benzinac ajnspric i kao tng.