Poštovanje ekipa, nov sam na forumu prva objava.
Elem, vec duze vrijeme se borim sa svojim transporterom t5.1 2011g 2.0TDI 62kw. Naime upalio mi je lampicu egra i povecao obrtaje na cirka 1000obrtaja na leru, kupio sam sprej za ciscenje egra bez skidanja, prema uputstvima ga iskoristio obrtaji pali na 850 ali se pojavio novi problem, vozilo na leru je pocelo "hrzati", kad upalim vozilo radi na leru 5,10,15 min odvisno od pojavljivanja kvara i onda pocne da radi neravnomjerno, kao da se gusi i onda kao da nesto udari u motoru "hrzne" na sekundu, zvuk slican kao kad se samostart sprej ubrizgiva, za nijansu blazi. Pokusao sam upaliti regeneraciju svaki put kaze uslovi nisu ispostovani iako jesu
Također na hladan motor kada dam jaci gas, dok krecem i postizem brzinu 1700-300obrtaja motor cupka, tj. kao da mu prestaje ubrizgavanje goriva, i cuje se zvuk kao da se na sekunde motor gasi i pali.
Sta sam ja uradio povodom toga
-Skinuo komplet egr ocistio ga sto sam bolje mogao
-Skinuo klapnu gasa ocistio da se sija
-Sve i jedan vidan senzor na usisnoj grani skinuo i ocistio sa kontakt sprejom
-Svaki moguć konektor skinuo i ocistio u slucaju da su zice prljave, osim konektora dizni
-Promjenio 3 vrste goriva
- parametri dizni su u granicama normale tj 0.20 su sve 4, +-10%
- Provjerio sonde za cirkulaciju zraka i ocistio
- Na 80l goriva dodao 1L ATF ulja da osvjezim motor
- Na rad motora u leru 30 minuta najnizi obrtaji 836, najvisi 868, i kad hrza ne gubi mnogo obrtaja
Motor "hrže" i hladan i zagrijan, cupka samo hladan i to pevih 500m dok ne krenem
S poštovanjem Emir