Tri stvari mogu da zezaju:
1. Brava
2. Alnaser
3. Neki los kontakt, moguce na alnaseru.
Brava paljenja ili anlaser. Mada ovo je anlaser, pre ce biti i to automat anlasera. Do anlasera je dovedena stalna struja, to je plus. Minus dobija preko srafova koji ga drze za blok motora. Ima jos jedan kabl, on ide sa kontakt brave, koji kada okrenes, aktivira se magnet u automatu koji prespoji struju na cetkice i sa druge strane u isto vreme poluga gurne bendiks da se uzlebi u zube na zamajcu i auto zavergla. Ako ne budes to resio u roku od sto pre, docices u situaciju da ni iz 100-tog puta nece moci da zavergla.
Ja sam imao proletos na Passatu isti simptom, tek iz nekoliko puta hoce da zavergla. Ja se ponadao da je brava, pa pozajmio polovnu od kosije koji drzi otpad da probam, ali nije brava, mada sam se ponadao da cu lako da zavrsio posao, ali to june nece mene da mune. Ali sreca u svemu tome, bese lepo vreme, podigao auto, skinuo anlaser, mislim, da probam da ga resim, ako ne ili cu kupiti drugi ili cu odneti nekome na remont svoj. Rasklopio, pregledao sve, ispitao redom, automat je bio problem, oksidirali kontakti. Sredio sam automat i cetkice zamenio novima svejedno, kada sam vec dotle dosao. Probao na stolu, radi. Vratio na auto, vergla samo tako.
Naravno, ako se ne razumes u struju i nemas uslova, nemoj ovo sam da radis. I javi da sta je bilo i da li si resio problem.
