Autor Tema: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN  (Pročitano 8234 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #20 poslato: Novembar 24, 2019, 08:27:27 posle podne »
Ma popio je vazduh, samo sam ja mislio da je to isto kao kad menjaš filter, al' nije. Crevo dovodno skroz prazno, pumpa vuče, al vazduh... blow blow.... Mora da je filter prazan.... Sad kad vratim film pri prvom veglanju bacio je malo nafte na prvu diznu, verovatno dok je bilo u filteru, pa je onda filter ostao prazan i eto. To mi je jedino logično objašnjenje ako sutra vidim da u filteru nema nafte.
Sutra mu spremam flašu od 2l sa naftom i providno crevo, napuniću i filter pa ćemo da vidimo.
Tek kad dobijem da dovodno providno crevo ima nafte tek onda mogu da krivim pumpu ako neće da upali i da gađam tajming.
Jedino što sam danas primetio, pošto sam kačio džekove na staru pumpu i gledao u dijagnostiku, na istoj temperaturi spoljnoj, senzor temperature goriva na staroj pumpi pokazuje 10,6 C, a na novoj 12,6 C. Inače, temperatura usisne grane 11, a rashladne tečnosti recimo 9,8... Postoji razlika od ta 2 stepena... Mislim da to nije strašno..
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #21 poslato: Novembar 24, 2019, 08:37:47 posle podne »
Uhvati grip kljestima povrat goriva da ne gura nazad i treca dizna je glavna za ozraku. Sve zavrni samo nju ostavi malo popustenu
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #22 poslato: Novembar 24, 2019, 08:49:17 posle podne »
Gde je najbolje da stisnem povrat?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #23 poslato: Novembar 25, 2019, 12:18:34 posle podne »
Dopunio filter, bio poluprazan. Počeo da baca naftu na dve dizne. Za druge dve, morao sam 2-3 puta da dopunjavam filter da bude dupke pun. Motor počeo na deliće sekunde da se javlja. Aku se ponovo ispraznio. Stavljen na punjenje, sutra nastavak. Jbt, lakše mi zameniti pumpu nego ispustiti vazduh iz sistema. Tri dana ispuštam vazduh.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #24 poslato: Novembar 25, 2019, 09:07:56 posle podne »
stisnes ga iza filtera na gumenom crijevu
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2064
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #25 poslato: Novembar 25, 2019, 11:42:39 posle podne »
Otkači žicu sa glave pumpe da ne baca gorivo na dizne dok ne odzračiš pumpu, može da pomogne.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #26 poslato: Novembar 26, 2019, 12:27:19 posle podne »
Upalio sam danas. Juče sam dosta goriva navuk'o pa je danas malo trebalo. Pumpa je prvo mnogo zvečala, pa se posle smirila. Količina goriva je bila na donjoj granici (3), ja sam to malo povećao (4,2) tako je otprilike bilo na mojoj staroj.
Tajming je stavljen u gornju zonu. Sa ovom pumpom i njenom remenicom bolje gazi kaiš, ravnomernije. I dalje gazi spoljnom ivicom remenice, ali stalno gazi tu. Sa starom pumpom je šetao od skoro sredine remenice pa do ivice remenice. Za sada koliko vidim stalno gazi istim putem, pa videćemo.
Što se tiče toplog starta, do pumpe izgleda nije, jer je problem i dalje tu. Doduše, dosta sam sad oslabio anlaser, pa ću videti kad stavim rezervni sveže remontovan, ali po prvim pokazateljim nije to do pumpe. Motor je ipak oslabio.
Hvala svima koji su mi pomogli po ko zna koji put! clap
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2019, 12:28:58 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #27 poslato: Novembar 26, 2019, 07:09:58 posle podne »
Druze pisali smo vec msm u drugoj temi vezano za tvoj problem toplog starta,ako sumljas na motor zasto jednostavno ne uradis kod nekog majstora test propustljivosti cilindara i onda sam ti to preporucio.Kad utvrdis pravo stanje motora znat ces koje ces korake dalje preduzimati.Ovako se izlazes trosku i opet si na istom a da pri tom nisi osnovno utvrdio stanje.Secam se da si radio test kompresije i da to nisu bile neke lose cifre ali sa ovim testom ces imati skroz uvid u stanje tog motora.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #28 poslato: Novembar 26, 2019, 08:54:49 posle podne »
Pazi, dal' je potreban ili nepotreban trošak, to je jako diskutabilno. Za nekog vrv nepotreban za mene potreban. Pumpu sam prvenstveno menjao zbog toga šta kaiš loše gazi sa njom, pa tek onda da možda i problem toplog starta nije do nje. Naravno, kad kupuješ polovno, sve je lutrija. Mogao sam moju da remontuje, a remontovao sam je pre 35kkm i šta? Na remont sam otišao ne zbog kako kaiš gazi, nego što je curela. Da bi mi čovek rekao da je jedna opruga pukla da on ne zna kako je taj auto išao palio... Onda mi je rekao da mora da mi zamene bixne, da mi ne bi navlačio kaiš ka spolja... A upravo se to dešavalo, od samog početka posle remonta. Znači remenica pravi malu osmicu i kaiš "šeta" od skoro sredine remenice pa do ivice remenice. Nije to sad bilo nešto strašno, ali nije tako bilo ranije. Auto je kod mene 15 godina. A u pitanju je ozbiljan dizel servis. 20000 km posle tog "remonta" pumpe, izgubio mi je paljenje zbog remenice radilice, koja je skidana na velikom servisu pre 70000. Znači prvih 50000 km se ništa nije dogodilo, a onda posle remonta na 20000 počeo da gubi paljenje... Ne kažem, možda bi se desilo i da nije bilo remonta, ali sad sam hteo da probam sa drugom pumpom.
Možda i nepotreban trošak, ali o guštu da nešto sam uradiš, nešto novo naučiš, znaju oni kojima je to gušt.
A i sa majstorima nešto nemam sreće, opisano u mojoj temi o gubljenju paljenja.
Radilicu sam menjao u februaru, u servisu gde je moj auto vrv bio najstariji. Išao sam par puta, svaki put je unutra bio drugi Audi.... 3.0 TDI i ostalo.... meni je neshvatljivo da ako dođeš kod servisera sa problemom koji ti se ponavlja, da on malo ne pogleda to bolje.... U mom slučaju, ok zamena radilice, servis i sve to, ali pošto sam imao problem sa remenicom da ne uzme da mi kaže da dođem na kontrolu da se vidi kako je kaiš gazio gde se jede, to se vidi posle 1000 km. Nego ja moram sam da gledam i da mozgam i da onda zaključim da ako zbog pumpe pravi osmicu, onda to možda može da se prenosi na remenicu radilice i šta opet isto....
Što se tiče testa propustljivosti, još nije došao na red. Doći će i to na red. Ali, posle ovoga vrv je motor u pitanju...
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2019, 08:58:01 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 56
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #29 poslato: Novembar 26, 2019, 09:56:15 posle podne »
Citat
Možda i nepotreban trošak, ali o guštu da nešto sam uradiš, nešto novo naučiš, znaju oni kojima je to gušt.

... :25 ... samo da dodam, gušt nema cenu ...
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #30 poslato: Novembar 27, 2019, 10:51:23 pre podne »
Za hot start kod AFN-a uradi servis alnasera, promeni akumulator i resio si problem.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Zamena boš pumpe Golf 3 TDI AFN
« Odgovor #31 poslato: Novembar 27, 2019, 11:21:28 pre podne »
Akumulator je trenutno nov. Imam dva anlasera, pa ih menjam s' vremena na vreme. Činjenica je kad stavim sveže podmazan da tad bolje vergla i bolje pali, sve dok ga ne umori motor. Odneo sam jedan kod auto električara da mi zameni bixne, kaže imale su lufta. Taj stoji sad u rezervi, pa kad ovaj na autu počne da baš zeza, stavljam taj da vidim koliko će sa tim novim bixnama da potraje.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.